Hvor langt på vei var dere

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
3+2 ifølge el test, 3+4 ifølge ul:)

1 uke etter forventet mens :) Det skulle blitt mens nr 2 etter ppille slutt, men den kom aldri :P Angrer på at jeg fant det ut så tidlig da, for da blir ventetiden før 12 uker ekstra laaang...

Testet positivt 4+0, hadde en svak positiv 2 dager før, så en negativ 1 dag før så ble veldig sjokket når clearbluen plutselig lyste "gravid 1-2 uker" :D

4+3. Faktisk testet jeg positivt 4+0 også, men da ventet jeg ikke lenge nok på resultatet og kastet den i bosset. Da jeg testet 3 dager seinere, så plukket jeg opp igjen den andre og den var positiv den også. Hehe. Var nok meant to be, for vi fant ut om graviditeten på bursdagen til samboeren <3

4-5 uker
Var ikke planlagt, eneste grunn til at jeg testet var at jeg ikke fikk mensen. Å hadde influensa. Ville ta Ibux, men måtte jo vær sikker på at jeg kunne det ;) det kunne jeg altså ikke!

3+3 :)

4+3 tror jeg at jeg var.
Det var ikke planlagt, jeg hadde litt varierende sykluslengder, så noen dager etter at jeg trodde jeg skulle få mens tok jeg en test bare for jeg hadde så mange liggende. Sjokket var stort når testen var positiv!

10+2.. Ul på sykehuset dagen etter for å se hvor langt jeg var på vei.. Mildt sagt sjokkert :P

3+6 i følge ul-termin, men visste det egentlig berre nokre dager etter spiren satt. Syklus har alltid vært presis på dager og nesten tidspunkt, og nå gjekk kroppen bananas og gav meg alle mulige rare symptomer som eg aldri har :-p

5-6 uker mener jeg det var. Var på studietur da jeg ventet mens, så fikk ikke testet før jeg kom hjem. Tenkte ikke over at jeg skulle ha testet før etter på heller :p

Back
Topp