Hvor langt på vei når dere skal på OUL?

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Ja, tittelen sier vel sitt.. :)

Jeg har fått innkallelse når jeg er 22+2, men har bestilt ul privat når jeg er 17+2 i henhold til min syklus og tidligere ul., men 18+2 i henhold til første dag i siste mens.

Ja, tittelen sier vel sitt.. :)

Jeg har fått innkallelse når jeg er 22+2, men har bestilt ul privat når jeg er 17+2 i henhold til min syklus og tidligere ul., men 18+2 i henhold til første dag i siste mens.

Jeg er 18+3 på OUL. Var det ikke litt vel seint med 22+2? Mener jeg har hørt at det skal være mellom 17-19 pga da er de i riktig størrelse for å måle best mulig? Har du ringt å spurt om å få tidligere time?

Er 18+4 når æ skal på oul

17+3. Redd det er for tidlig til å se det de skal :/
Jeg var på UL når jeg var 12+3. Da kunne hun se at tingene i hjertet var som det skulle, hun kunne se at nyrene fungerte, at barnet hadde to leggben i hver legg, to armben i hver underarm osv slik det skulle, at barnet klarte å svelge, at magesekken var fylt og fungerte, at hjernehalvdelene og de ulike strukturene der utviklet seg som de skulle, at mellomgulvet lå som det skulle med tanke på lungene som skal utvikle seg og ha plass til det +++
Ei privat jordmor som har jobbet med ultralyd i over 20 år. Basert på ALT hva hun klarte å se når jeg bare var 12 uker på vei, så tenker ejg det skal godt gjøres ikke å se nok ved 17 hvis man er dreven i gamet.. :eek:

Jeg er 18+3 på OUL. Var det ikke litt vel seint med 22+2? Mener jeg har hørt at det skal være mellom 17-19 pga da er de i riktig størrelse for å måle best mulig? Har du ringt å spurt om å få tidligere time?
Har ringt og snakket med de. De hadde ikke noe før..

Har ringt og snakket med de. De hadde ikke noe før..

Såpass altså, det var kjedelig da! Men de får vel målt det de skal alikevel ;) Godt du skal på privat UL også da, så slipper du å vente såå lenge til du får se den lille :)

Såpass altså, det var kjedelig da! Men de får vel målt det de skal alikevel ;) Godt du skal på privat UL også da, så slipper du å vente såå lenge til du får se den lille :)
Jaa, heldigvis! Har sett lille i uke 7, 10 og 12 allerede da - så heldigvis ikke første gangen jeg piines. :) Men håper dette kan bli siste private u.l. nå og at jeg snart kan kjenne litt liv. Det er en SYK dyr affære å være nervevrak og fly på privat ul ørten ganger.. :P

Jaa, heldigvis! Har sett lille i uke 7, 10 og 12 allerede da - så heldigvis ikke første gangen jeg piines. :) Men håper dette kan bli siste private u.l. nå og at jeg snart kan kjenne litt liv. Det er en SYK dyr affære å være nervevrak og fly på privat ul ørten ganger.. :p

Uff, det skjønner jeg godt! Jeg kunne godt tenkt meg en ul rundt denne tiden også, med forrige kjente jeg spark i uke 13, denne gangen såvidt en dag i uke 14, men ikke noe mer siden. Og magen er mye mindre enn sist, så merker jeg begynner å bli bekymret! Var fult liv inni der for 4 uker siden, så alt er nok sikkert fint, men tankene går jo alikevel ;)

Back
Topp