Hvor langt på vei jenter ??

Gull nr 3 <3

Flørter med forumet
Halla :)) Hvor langt er dere på vei ?? Jeg er 4+6. Og hvordan er forma ?? Her er forma super, kjenner ikke at jeg er gravid, bare litt øm i brysta og litt halsbrann:/ en ellers er jeg i tipp topp :))

Jeg er 5+4 og merker ikke stort til graviditeten.. Trøtt og øm i puppene bare

Hellu, her er jeg  5+5 å syyykt ømme pupper, kvalm trøtt og TØRST!!

Men ellers i fin form :)

jeg er 5+4 i dag:) her har jeg masse vondt i magen og har spottet litt, så har tatt to dager egenmelding i går å i dag. men er bedre nå så rekner med at jeg er på jobb igjen i morgen:) ellers så er jeg litt øm i puppene jeg og.

Jeg er 7+1 i dag :) Føler meg ikke særlig gravid egentlig, enest litt uggen i kroppen, litt ømme bryst og luftig mage.

Hei :) 6+6 i dag.Formen er ok, ont i bekkene, og ganske hormonell :p Ellers så kjennes d i brystan, å e litt små kvalm å svimmel om æ ikke får i mæ nok mat.. :)

Sånn ca 6+5 idag... jeg er konstant trøtt, sliten og uggen... heletiden småkvalm og vondt i hode...! Var helt tipp topp til forrige helg... plagene startet på søndag da jeg var 6+2...

Kunne godt tenkt meg å sove døgnet rundt nå.. og maten byr meg midt i mot... Føler meg egentlig akkurat som da jeg gikk på pergo...!!

Er 4 uker i dag og tissetrengt :D
Var en del småuggen i går og veldig trøtt, la meg kl 20.00 ;)

Var ekstremt kvalm og trøtt i forrige svangerskap, så håper ikke dette blir like ille for no har eg jo en på 16 mnd eg skal ta meg av også :)

Jeg er 5 uker i dag, og formen er topp :)
Det eneste jeg merker er at jeg er litt trøttere på dagtid, og at det strekker i livmora. Kunne faktisk ønske at jeg hadde litt flere symptomer siden jeg føler meg jo ikke gravid
Men kvalmen trenger ikke komme da,he he.

Jeg er 5+2 i dag. Eneste symptomet mitt er at jeg har murringer .. Det driver vel å strekker seg litt der inne :-)

6+1 i dag. Supertrøtt og megasulten er de sterkeste symptomene jeg har. Magen har kommet litt, småmurring av og på, småkvalm innimellom. Også har jeg IKKE lyst på godteri  eller sjokolade! :-O!

Jeg er 4 uker på vei i dag, og her kjenner jeg periodevis murring i mage og rygg, ømme pupper, trøtt og så blir jeg kjempe kvalm om jeg ikke spiser akkurat i det øyeblikket jeg kjenner sulten :P 

6+1 . Er fryktelig trøtt, konstant uggen, til tider veldig kvalm. Ikke kastet opp enda *bank i bordet*. Håper det går bedre enn sist.

6+4. Er veldig kvalm om morgenen, men ikke kastet opp enda. Litt ømme pupper og trøtt. 

Er 5 + 5 på vei i dag :) og er KVALM, våkner om natta og bare spyr og spyr, herlig du. Har brukt egenmeldinger i 3 dage rnå, og var hos legen i dag tidlig og da fikk jeg 50 prosent sykmelding, dvs at jeg begynner seinere på dagen... håper det gir seg snart, blir så sliten i tillegg...

Er 7 uker i dag, jippiii..

Er trøtt hele tiden, myyye vondt i hodet, kvalm og i det siste en del magesmerter. Men jeg har hatt noe influensa lignende greier i 2 uker nå, så kan være det som gjør at det er litt ekstra for tiden.

Sulla skrev:
Jeg er 7+2 og har jevn kvalme/ubehag. Utrolige bekken smerter, TRØTT hele dagen, svimmel innimellom. Brystene er tunge og magen føles som om den holder på å sprenge...

må bare spørre jeg, ser på terminlista at du har termin 2.juni og er 7+2, mens jeg har termin 1.juni og er 7+0. Hvilken kalkulator bruker du? :) Greit å vite, hvis jeg har brukt en feil kalkulator. :)

Jeg er 7+1 og føler meg i fantastisk form. Med snuppa var jeg så mye kvalm, men enn så lenge har jeg ikke hatt noe av det:-D
De eneste symptomene er ømme pupper og mye trøtt..

Back
Topp