Hvor langt på vei er du?

I følge terminberegning er jeg 6+2 i dag. Veldig usikker om dette stemmer, jeg tok nemlig test to dager etter forsinket mens og den var negativ. Tok en ny test 3 juledag og den var positiv så det blir spennende å se!
 
7+0, tul om 11 dager og har på følelsen av at jeg er et par dager lengre på vei - blir spennende å se:)
 
6+5 :)
 
5+5 tiden går sååååå sakte frem til tul:nailbiting:
Når skal du på tul? Er akkurat like langt som deg og klarer ikke å bestemme meg for når jeg skal gjøre det.. Har foreløpig bestilt time i uke 9, men synes det er så lenge til:p Samtidig så vil jeg gjøre det etter uke 12 en gang også:angelic: haha
 
5+6 og 9 dager til tul. Tiden går såå sakte!
 
Når skal du på tul? Er akkurat like langt som deg og klarer ikke å bestemme meg for når jeg skal gjøre det.. Har foreløpig bestilt time i uke 9, men synes det er så lenge til:p Samtidig så vil jeg gjøre det etter uke 12 en gang også:angelic: haha

Jeg har fått time når jeg er 8+0. Jeg ba hun sette meg på venteliste om noe skulle dukke opp for syns det er en evighet til! Kunne få time imorgen kl 14 men vi får gjester imorgen så rekker ikke det imorgen:rolleyes:

Har vurdert å kjøre til Oslo å ta tul der, men koster 500,- mer så prøøøver å være tålmodig og vente:p
 
Jeg har fått time når jeg er 8+0. Jeg ba hun sette meg på venteliste om noe skulle dukke opp for syns det er en evighet til! Kunne få time imorgen kl 14 men vi får gjester imorgen så rekker ikke det imorgen:rolleyes:

Har vurdert å kjøre til Oslo å ta tul der, men koster 500,- mer så prøøøver å være tålmodig og vente:p
Haha, feel you:angelic: Jeg framskyndet min til 8+2 også. Men tipper det blir en til i uke 12-14 en gang også:p
 
5+5 :happy:
Det nærmer seg ny uke :Heartred.. føles ut som en evighet siden vi fikk vite i 3+0 :happy:o_O
 
Back
Topp