Hvor langt på vei er du i dag?

Ja, men menstermin funker jo bare om man har sånn noenlunde "normal" syklus. Jeg kan ha sykluser opp i 50 dager, og da bommer menstermin ganske voldsomt. Jeg har kartlagt når jeg har eggløsning, og så sier jeg til lege/jordmor at jeg fikk mensen to uker før det, selv om det egentlig ikke er sant. Da har det blitt riktig termin med forrige i alle fall:) men det har jo ikke så mye å si, for det er jo uansett ultralyd som bestemmer endelig termin :)
Ja, det er sant. Men må jo vente så lenge:banghead:
 
Ja, det er sant. Men må jo vente så lenge:banghead:
Haha, ja :p ned førstemann hadde jeg ikke peil på syklus, så gikk ut ifra at jeg var superkort på vei, og fikk en positiv overraskelse da jeg ble satt noen dager fram på ultralyd :)
 
4+0 :) hurra :D
 
3+4
 
Jeg vet faktisk ikke, blir så forvirra når både apper og terminkalkulatorer viser forskjellig :nailbiting:
Ene appen sier 3+3 mens den andre sier 3+6 :confused005
 
3+5
 
Jeg vet faktisk ikke, blir så forvirra når både apper og terminkalkulatorer viser forskjellig :nailbiting:
Ene appen sier 3+3 mens den andre sier 3+6 :confused005
De tar nok utgangspunkt i forskjellig svangerskapslengde. I Norge rekner man 40+3 som termin, mens mange steder i utlandet tar utgangspunkt i 40+0. Babyverden sin terminkalkulator tar utgangspunkt i 40+3 :)
 
4+1 :)
 
De tar nok utgangspunkt i forskjellig svangerskapslengde. I Norge rekner man 40+3 som termin, mens mange steder i utlandet tar utgangspunkt i 40+0. Babyverden sin terminkalkulator tar utgangspunkt i 40+3 :)
Ja, det er bare det at når jeg bruker babyverden sin terminkalkulator, så viser den at terminen min er 29. juni. Ser at man enten teller 282 eller 283 dager i Norge. Også bruker jeg appen Flo, og den teller dagene fra første dag i mensen og 283 dager frem i tid, så da vil terminen min være 1. juli. Så det må vel være den som er riktig? Har også lasta ned preglife og der er jeg 4+0 :laughing002 Men det er kanskje ikke superviktig med en dag til eller fra, selv om hver dag teller. Men jeg regner meg selv for å være da 4+0 i dag :Heartred
 
Last edited:
Ja, det er bare det at når jeg bruker babyverden sin terminkalkulator, så viser den at terminen min er 29. juni. Ser at man enten teller 282 eller 283 dager i Norge. Også bruker jeg appen Flo, og den teller dagene fra første dag i mensen og 283 dager frem i tid, så da vil terminen min være 1. juli. Så det må vel være den som er riktig? Har også lasta ned preglife og der er jeg 4+0 :laughing002 Men det er kanskje ikke superviktig med en dag til eller fra, selv om hver dag teller. Men jeg regner med selv for å være da 4+0 i dag :Heartred
Da høres 1.juli rett ut for meg :)
 
4+2
 
3+6
 
4+0 ❤️
 
Back
Topp