Hvor langt på vei er du i dag?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Aner ikke selv, men hvor langt har dere kommet?
 
Tror æ e 7+4.... men skal på tidlig ultralyd på fredag for å sjekke om jeg er lenge eller kortere på veg. Ifølge siste mensen skal jeg nå være 8+5, så det er jo litt forskjell
 
6+3. Fikk ikke tidlig ul før januar og da er jeg 13uker... skal ringe å prøve å få framskynda det
 
Er 6+5 i dag, var inne til tidlig ultralyd, alt så bra ut og det bitte lille hjertet hamret for fullt. ❤️
 
6+0. Var på ultralyd i dag og fikk både se og høre verdens søteste bankende hjerte [emoji2][emoji175]
 
Nå er det etter midnatt, så da kan jeg si 5+4 ☺️
 
7+2 etter egen beregning, 8+6 etter ultralyd. Vi tar ny den 20. Desember for å være helt sikker, så inntil videre legger jeg til grunn 7+2 (det er jo så kjipt ev. Å bli satt tilbake)
 
7+6[emoji16], men er ikke denne tråden veldig lik den som heter «hvor langt er du på vei?[emoji173]️» som også ligger under våre leker?
 
7+6[emoji16], men er ikke denne tråden veldig lik den som heter «hvor langt er du på vei?[emoji173]️» som også ligger under våre leker?
Jeg så ikke den som var her fra før, beklager. Så ikke at det lå et underforum for "våre leker". Derfor ble det dobbelt.
 
Jeg så ikke den som var her fra før, beklager. Så ikke at det lå et underforum for "våre leker". Derfor ble det dobbelt.

Ingen ting å beklage for:) fort gjort, begynner å bli en del tråder her inne, [emoji6] tenkte bare det var greit å ha en plass og forholde seg til:)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp