Hvor langt kan en presse seg selv?

Oboy

Flørter med forumet
Tenker hvor bra er det å presse seg selv? Merker for. Eks på jobb at med en gang jeg er i fysisk tungt arbeid blir jeg dårlig. Vondt helt nederst i magen. Idag har jeg fri og har faktisk litt energi.
Hva tenker dere er greit?

Jobber forresten i butikk.

Jeg tenker at det kanskje er lurt å lytte til kroppen sin :-) den gir jo beskjed for en grunn :-D fikk en brosjyre om graviditet da jeg var hos legen, og på treningsdelen står det at du kan presse kroppen litt, men at man skal gi seg hvis det blir smerter. Men det var jo trening, og dette er jobb.. :-p

du kan jo bestille en time hos legen å høre der? :-)

Min trening har alltid vært jobben ekstremt høyt tempo med pakker og varer som skal ut i butikken. Ska åpne imorgen, være på jobb kl 6. Spent på hvordan d går. Sliter litt me tanken på å måtte spør om folk kan hente en palle til meg eller løfte noe for meg. Føler meg så til bry og i veien da legen sa bare at jeg kanskje ikke burde gjør det nå. Dvs at d er svært lite jeg kan gjøre på jobb nå har adhd og tanken på å stå i kassen en hel vakt er døden for meg. Så mye jeg må forholde meg til hele veien. Får ikke bruke medisiner nå som jeg er gravid. Men det er helt greit og d går veldig fint uten så lenge jeg slipper lengre tider i kassen

Back
Topp