Hvor langt inn skal lutinus?

Statistikern

Elsker forumet
Assistert-jentene
Februarhjertene 2025
Jeg er gravid etter fryseforsøk og går på lutinus. Før inn den med fingeren og pleier å plassere den lengst opp, ved siden av tappen. Men jag har merkt at hvis jeg er aktiv etter å ha satt ny dose så kommer restene senere ut med rosa utflod, altså litt blod. Har fått beskjed at det er normalt siden lutinus kan irritere livmorhalsen. Men burde jeg sette tabletten litt lengre ut da? Noen med erfaring? Jeg spurte sykepleier på Riksen men hun virket litt usikker..

Jeg vet bare at det gjør ikke noe om det kommer rester ut.. Ikke alltid jeg klarte sette den langt nok inn følte jeg men det gikk fint fordet. Tar du og 3 tabletter daglig?

Jeg er gravid etter fryseforsøk og går på lutinus. Før inn den med fingeren og pleier å plassere den lengst opp, ved siden av tappen. Men jag har merkt at hvis jeg er aktiv etter å ha satt ny dose så kommer restene senere ut med rosa utflod, altså litt blod. Har fått beskjed at det er normalt siden lutinus kan irritere livmorhalsen. Men burde jeg sette tabletten litt lengre ut da? Noen med erfaring? Jeg spurte sykepleier på Riksen men hun virket litt usikker..
Jeg stappa bare opp så langt fingern gikk og har ikke særlig lange fingre :p noen ganger havna den på tvers også. Hadde ikke problemer med blødninger i alle fall :) så det kan jo hende tappen blir irritert på grunn av tabetten.

Så lang fingeren er, satte jeg den. Fikk streng beskjed om og ikke bruke stanga som var med.
Men så har jeg SA historikk, så kanskje derfor.

Jeg brukte stangen som fulgte med, føler det var lengre og mer behagelig enn fingeren. Det er bare å vaske den grundig og tørke den med papir etter hver bruk.

Back
Topp