Hvor langt har deres babyer kommet motorisk?

Haha ;) det kan hende :) mange av dei rom prater mykje seier at dei er veldig stille i virkeligheten osv... :p
 
Forventet at det var postet noe motorisk her jeg nå, men denne var sklidd ut. *flire*

Hvordan er babyene deres finmotorisk? Her har han ganske så god kontroll på de små fingrene.n
 
Hun har i grunn ganske god kontroll på hender/fingre. Plukker på alt mulig, og griper tak i alt hun ser. Øver seg mye på tommel-pekefinger-grep :)
 
Tror hun har sånn høvelig god kontroll :D
 
Forventet at det var postet noe motorisk her jeg nå, men denne var sklidd ut. *flire*

Hvordan er babyene deres finmotorisk? Her har han ganske så god kontroll på de små fingrene.n

Han forsøker, har snart pinsettgrepet inne ser det ut for :)

Men, tror han snart setter seg:
IMG_1200.JPG
 
Får ikke sett bildet :(
 
Nå fikk jeg se! Fine gutten :D
 
Ha ha ha. Følger etter deg inn i trådene stalker deg. :p
 
Her krypes det i turbo fart! Han begynte i krabbestilling, men endte opp med sånn militær kryping/åling! Så han er ofte å sees i ganger der han sleiker på støvsugeren! xP Fysj!
Han prøver avogtil å komme seg opp i knestående når noen ligger på gulvet med han, men klarer det ikke enda. Ikke noe tegn til å sette seg opp heller.
Fin motorikken funker og. Han klarer å plukke opp sokkelo og putte i munnen. Og det må jo være ganske bra? ;P
 
Her krypes det i turbo fart! Han begynte i krabbestilling, men endte opp med sånn militær kryping/åling! Så han er ofte å sees i ganger der han sleiker på støvsugeren! xP Fysj!
Han prøver avogtil å komme seg opp i knestående når noen ligger på gulvet med han, men klarer det ikke enda. Ikke noe tegn til å sette seg opp heller.
Fin motorikken funker og. Han klarer å plukke opp sokkelo og putte i munnen. Og det må jo være ganske bra? ;P
Hahaha! Ler så jeg griner :D
 
Her krypes det i turbo fart! Han begynte i krabbestilling, men endte opp med sånn militær kryping/åling! Så han er ofte å sees i ganger der han sleiker på støvsugeren! xP Fysj!
Han prøver avogtil å komme seg opp i knestående når noen ligger på gulvet med han, men klarer det ikke enda. Ikke noe tegn til å sette seg opp heller.
Fin motorikken funker og. Han klarer å plukke opp sokkelo og putte i munnen. Og det må jo være ganske bra? ;P

Hahahaha! :D Vil tro det er ganske bra :p
 
Her krypes det i turbo fart! Han begynte i krabbestilling, men endte opp med sånn militær kryping/åling! Så han er ofte å sees i ganger der han sleiker på støvsugeren! xP Fysj!
Han prøver avogtil å komme seg opp i knestående når noen ligger på gulvet med han, men klarer det ikke enda. Ikke noe tegn til å sette seg opp heller.
Fin motorikken funker og. Han klarer å plukke opp sokkelo og putte i munnen. Og det må jo være ganske bra? ;P
Ha ha ha. Ser for meg leilighet full av sokkelo.
 
Sitter, krabber, reiser seg å går rundt møblene. Holder nå på å prøve å klatre men hakke lange nok bein! Grynt
 
Back
Topp