Hvor langt har dere kommet?

Kanskje snart?

Elsker forumet
Mange har vel vaert gjennom det ene og andre forsoeket her..Hva har dere proevd saa langt? Noen forsoek som har vaert vellykket?

Har vært igjennom 1.ordinært forsøk, og to fryseforsøk. Alle innsettingene resulterte i negativ test[:(]
Nå skal jeg starte opp med det 2.ordinære forsøket i April.

Hei!
Jeg har vært igjennom 1 ICSI, og testet positivt denne gangen(06.03.07).
Jeg tror det som kan ha hjulpet meg er akupunktur ved siden av denne prosessen.[:)] 
Jeg har 2 fostere inne i meg.
Jeg har termin 12.11.07

Vi skal inn til forsamtale i mai, skal ha prøverør etter det en gang.

Har ikke kommet veldig langt jeg venter på lap time [:(]

ICSI en gang- ble gravid ved første innsetting! Et foster, vi har termin 09.09:) 4 befruktede egg i frys på st. olavs

Jeg har vært gjennom prøverørs forsøk, mitt første og nå har jeg testet positivt[:D]

Hadde vårt første ICSI forsøk før jul, som såg ut til å gå bra, men som skar seg i 6. veke.  No har eg begynt på ny runde med nasespray og skal ha vår andre uthenting i mai [:)] Yjeih!

Uansett så ikke gi opp. Hos meg gikk det på 11 forsøk :-) Anbefales : Kutt ut/reduser meldeprodukter og få akupuntur..Det var det jeg gjorde siste gangen og det ga meg dobbelt glede, 2 gutter i juli :-)

ORIGINAL: Kånåtarild

Uansett så ikke gi opp. Hos meg gikk det på 11 forsøk :-) Anbefales : Kutt ut/reduser meldeprodukter og få akupuntur..Det var det jeg gjorde siste gangen og det ga meg dobbelt glede, 2 gutter i juli :-)

Kor kjekt å høyre!  Det må ha vore litt av ei berg og dalbane!!!
Har gått til akupunktur lenge for å styrke kroppen min, og tenkte på å få før og etter innsetting og... Gjorde du det?

Jeg var vel en ca. 10 ganger mens jeg gikk på medisinene, deretter rett etter innsetting av eggene, så var det bare å ruge på beste måte :-)

Back
Topp