Hvor langt har dere kommet med forberedelsene?

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Har dere pakket sykehusbagen?

Har dere kjøpt inn alt, er det meste klart til den lille kommer?

Her er sykehusbagen ikke pakket enda, men det skjer nok neste helg eller noe sånt :) Ellers så har vi alt etter storesøster, så det meste er i hus, men ikke satt i stand :D Kommoden er fylt med klær og sengeklær, som er vasket og strøket. Bilstolen er vasket, men ikke satt i bilen, vogna er vasket og polert, men ikke redd opp :)

Husker ikke når jeg begynte å re opp før storesøster kom, når tenker dere å begynne med det?

Her hjemme er vel nesten alt utstyret på plass. Klærne, teppet og sengetøy er vaska og klar til bruk.

Vogna er kjøpt inn og venter til bruk.

Jeg er førstegang fødende, så vet jo ikke helt om jeg mangler noe mer. Jeg tror jeg har kjøpt inn det meste.

Sykehusbagen har jeg heler ikke pakket. Noe jeg burde gjøre snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått tak i alt vi trenger av småting osv. Vogna blir levert i mai, senga og bygga kommer svigerforeldrene mine med. Jeg må kjøpe madrass til senga og vugga, reie opp osv.
Har vasket alt av klær og sengetøy. Stellebord kommer i løpet av neste uke. Mangler bleier og sånn apotekting.

Jeg gleder meg sånn til lillemor kommer <3

Har det meste klart, men bleier, sengetøy og kluter o.l. er ikke på plass ennå..
Ikke har jeg pakket sykehusbagen, men har skrevet liste så skulle det skje noe brått får mannen pakke ;)

Jeg har pakket bagen til Mini men ikke til meg. Senga er klar og redd opp, vogna er klar men ikke redd opp (vet liksom ikke helt hva jeg skal re den opp med jeg). Klær har vi arvet masser av, så det er klart. Stelleunderlag er kjøpt, men må kjøpe vaskemaskin å ha den på :-p og så må vi kjøpe bleier og hente sånne apotekpakker. Var på IKEA i påsken og kjøpte en del smarte henge-ting-på-veggen-løsninger til stelleområdet på badet; vi har et bitte bitte lite bad. Men jeg tror vi har fått det fint og praktisk nå altså. Så jeg har litt å lalle med når jeg går ut i perm, men ikke så mye at det stresser meg :) gleder meg!

Vi har noe etter storebror, men bortsett fra det har vi ikke kjøpt noe som helst enda.. Kjøpte ett antrekk etter oul da :p
Er høygravid idag så må begynne å tenke på seng osv :)

Her er alt klart :) så hvis han bestemmer seg for å komme før gjør det ingenting :)

Gjenstår bare å pakke bag :)
Å hente vogna fra svigers...
Må kjøpe inn badeolje ol men det haster ikke :)

Mangler bare bilstol å så pakke beggen men er jo ein stund til enda så rekner med jeg har god tid :-) mangler bleier å sånne små ting men kommer ho i dag eller i morgen skal jeg fikse det :-) :-)

Uff,jeg har såvidt begynt. Klærne fra loftet har jeg fått mannen min til å bære ned, men de står fortsatt i esker klare til å vaskes og settes i kommode. Sykehysbaggen har jeg ikke begynt å tenkte på en gang. Forrige svangerskap hadde jeg alt klart tidlig, men denne gangen går det litt treigere. Jeg lurer på om jeg skal få somlet meg til dette i helga :-)

Har omsider blitt ferdig med oppussinga av babyrommet, så nå mangler det bare å vaske det og sette inn ny dør. Vogna pakket vi ut av eskene og satte sammen i dag, storfornøyd:-) ellers mangler det å finne fram senga og re opp den, og gjøre alt klart på badet:-) begynner å se enden på ting nå;-)

Vi har vel fått det meste i hus, men ingenting er montert ennå - det blir det heller ikke på 2-3 uker, i hvert fall. Bagen venter jeg med minst til permisjonen har startet, -kanskje et par uker før termin?!

Her er det full oppussing og null kontroll over hva som mangler på babyfronten.. Stresser meg litt kjenner jeg, så nå må jeg snart komme i gang.. Er bare så lite fristende å kjøpe inn klær og annet utstyr, når sagmuggen flyr og jeg må tråkke over ti ulike verktøy når jeg kommer inn døra. Godt tima oppussing? Neppe;)

I dag kom vognen i hus! :)
Kjenner jeg er litt glad den ikke kom før, for nå klarer jeg jo ikke vente på at mini skal ligger oppi der!

Monterte seng i dag. Ikke fått vogn ennå og mangler fremdeles en del i hus. 4 uker til permisjon.

Nå begynner det meste å bli klart :) Litt små ting som mangler, men stresser ikke med det :p

Nope. Noe må jeg ha å gjøre i permisjonen ;). Starter den om en uke. Til da er det jobb...

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Jeg går ikke ut i permisjon, har startet eksamens-maset allerede. Siste eksamen er etter fødsel, så jeg har nok å henge fingrene i :P Her er alt kjøpt inn og funnet frem nå, møblene montert osv. Mangler bare å pakke fødebag og å re opp :) Blir vel gjort snart, slik at jeg får lese til eksamen fremover :) Hvis ikke, så er det så lett å finne andre ting å gjøre enn å lese :D :D

Back
Topp