Hvor langt har dere kommet i babyshoppingen?

Jorie

Andre møte med forumet
Vi har fått tak i "halvparten" av en vogn, bilstoler og vognpose...
That's it, egentlig...
Føler meg litt stressa nå, men har vell god tid enda håper jeg:-)

Hvor langt har dere kommet :-)

Jeg har ikke kommet ordentlig igang ennå :p Bare fått seng, en del klær og voksipose. Får vogn, bilstol og stellebord i juli..så tar siste rest da :) Stresser ikke engang, for har 4mnd på meg ;)

Har det meste etter storesøster, men vi har et soverom som må pusses opp helt og der håper jeg å komme i gang snart.

Jeg har kjøpt et sett fra Newbie (klær) og har vogn og voksipose fra før. Vi trenger alt annet:) håper å arve så mye som mulig:)

Vi har kjøpt bilstol, ellers har vi en god del etter 2 åringen. Særlig når det gjelder utstyr. Må gå gjennom slik at jeg får en oversikt over hva jeg kan bruke. Vi skal på 3D ul 13. mai, og håper på en litt sikrere bekreftelse på kjønn da. Regner med at det setter i gang shoppelyste her i gården. Siden vi tror det er jente (med ganske stor sikkerhet), så har jeg begynt å kikke ;) Gleder meg!

Jeg har kjøpt bilstol! Jippi!;) eølers mangler jeg ALT! Skal få arve en del klær av søstra mi, og seng av den andre søstra mi, så har litt igjen å handle ja..

Vi har kjøpt bilstol med base, vogn og et par plagg.
Fra før har vi- seng, madrass, dyner, dunpose, lammeskinn, lekegrind pluss en del andre småting.

Regner med at vi kjøper resten i juni/juli.

Har kjøpt litt jenteklær, må sjekke det vi har etter junior før jeg eventuelt kjøper mere klær nå.

Vi har kjøpt sprinkelseng, stellebord og bestilt vogn som vi skal hente i neste uke eller uka etter...

Skal kjøpe ergobaby bæresele.

Ny babycall må vi se etter etterhvert, ellers har vi vel det meste fra før...

Vi har det meste fra før etter de to andre. Men har kjøpt vogn, stellebord og litt små stæsj. Svigers skal kjøpe bilsete. Så vi har igjen madrass til sprinkelseng,babycall, sengekant, ammesaker til meg, babygym og lekegrind. Tar det meste i sommer og lekegrinden mot vinteren igjen:)

Vi får ei jente og har ei jente fra før. Så det eneste vi trenger å kjøpe inn er et barnesete og ei sprinkelseng :)

Hohoij, hvor langt noen har kommet! :-)
her er det ingen å arve ifra, så alt må kjøpes :-O

Jeg skal prøve å få alt i hus før uke 30, siden ingen vet hvordan formen blir etter dette.
Har lest at mange tvillingmødre anbefaler å få det unna innen da!
Regner med det går fort unna når man bare har bestemt seg!
Tar vi er Trondheimstur får man sikkert unna alt på en dag :-)
nesten.... :-p

Vi hadde spart opp penger til kjøp av barneting, så det meste er i hus her nå. Vi mangler bare småting og vogn. Men vogna skal mamma og stefaren min kjøpe til oss. Tok litt av etter at vi fikk vite kjønn. Alt er rosa.

Vi har det meste fra før etter storebror, men må nok ha ei søskenvogn i tillegg til noen klær i tilfelle det er ei lita frøken som kommer ut ;)

har det meste av stæsj til babyen, men skal kjøpe noen nøytrale klær, kjøpte 2 kortermete bodyer i str 50 i går og en 10pk med vaskekluter :P og så driver vi å pusser opp et barnerom, noe som tar laang tid, siden vi måtte bytte vindu, og i tillegg lager oss en garderobe innpå der :P

Har det meste etter vesla i grunn. Må ha ny babycall, og en vognpose etterhvert. Men siden det er augustbarn, så får vogndyne klare seg de først mnd tenker jeg ;) Bilstol har vi handlet, som også sto på lista. Er i grunn ikke stort mer vi trenger foreløpig :)

Har en del etter frøkna fra før, men trenger ny vogn da den forrige er solgt. Må også ha vognpose, skal kjøpe enda en tripp trapp stol og et newborn sett til. Skal kjøpe lekegrind denne gangen, fordi det virker så praktiskt når en skal få gjort husarbeid eller matlaging mens den lille er våken. Tenker også handle et stort babyteppe og babygym.

Har kjøpt sete og seng. Fra før av har vi vogn, voksipose, helsetepper, madrass til senga, og bittelitt klær. Får jo ikke brukt klærne til storebror så må vel sakte med sikkert begynne å kjøpe inn rosatøy! :)
Håper egentig om å bli overrasket med babyshower (er blitt vanlig i min venninnegjeng), da sparer man egentlig mye peng og får mye nyttig! ;) Thehe..

Har det meste fra før, men har kjøpt søskenvogn, tre nyfødtbodyer, en lue og garn for å strikke babyteppe... Mangler ellers seng og litt annet.

Vi skulle egentlig ikke handle inn før vi fikk feriepenger, men så ble det tilbud på Babyshop på Hamar, og da fikk vi kjøpt madrass til vugge og stellebord. Vi har et lite bad, så vi endte opp med stellebord til badekar.

Nå har vi gutt og jente fra før så har jo nesten alt! Men har kjøpt bag til vogna og ny vognpose:) så blir det å kjøpe litt nytt tøy og basisting når det nærmer seg:)

Back
Topp