Hvor langt er jeg på vei?

Lillemo123

Elsker forumet
Vi som prøver :)
✨️Julestjernene2023✨️
Snakket med jordmor i dag på tlf og hun spurte meg hvor langt jeg er på vei - jeg sa utifra EL så er jeg 3+6. Hun ville ikke regne fra EL, men utifra mensen.. Så hva skal jeg gjøre da, telle utifra mens eller EL?
Utifra mensen så er jeg 4+6.
Føler det blir feil å gå utifra mensen når jeg vet med sikkerhet at EL kom senere. Hmm
Hva gjør dere?❤️
 
Hmm, jeg rekner også ut i fra EL da jeg ut i fra den er 4+5 i dag, mens ut i fra siste mens er jeg 5+1 - føler virkelig første er mest riktig. Vi skal på TUL før jeg bestiller time til JM da, så satser på at jeg får en dato og forholde meg til da som JM godtar :)
 
Hmm, jeg rekner også ut i fra EL da jeg ut i fra den er 4+5 i dag, mens ut i fra siste mens er jeg 5+1 - føler virkelig første er mest riktig. Vi skal på TUL før jeg bestiller time til JM da, så satser på at jeg får en dato og forholde meg til da som JM godtar :)
Ser forresten at dersom jeg legger inn første dag i siste mens i terminkalkulator, og endrer sykluslengde til 32 dager - så får jeg samme termindato som dersom jeg følger EL :hilarious:
 
Ser forresten at dersom jeg legger inn første dag i siste mens i terminkalkulator, og endrer sykluslengde til 32 dager - så får jeg samme termindato som dersom jeg følger EL :hilarious:
Hvilken app bruker du? Får ikke det til på Nørs og Preglife, der har jeg bare endra mens datoen sånn at dagene blir riktige:bookworm:
 
Hvilken app bruker du? Får ikke det til på Nørs og Preglife, der har jeg bare endra mens datoen sånn at dagene blir riktige:bookworm:
Inne i appene gjør jeg det manuelt som deg, sjekka bare i babyverden sin terminkalkulator og det funka det å endre sykluslengde :)
 
Jeg forholder meg til El termin frem til jeg har vært på en ultralyd som bekrefter det. :)
 
De tar vel utgangspunkt i mens termin. Så blir man flyttet frem eller tilbake på ul :)
 
Vi er like langt på vei! ❤️ Utifra EL er jeg 4+0 i dag, men regner jeg fra mens er jeg 4+5. Jeg forholder meg til EL, men synes det er litt merkelig at jeg fikk 2-3 uker gravid på digital test for to dager siden :wideyed:
 
Vi er like langt på vei! ❤️ Utifra EL er jeg 4+0 i dag, men regner jeg fra mens er jeg 4+5. Jeg forholder meg til EL, men synes det er litt merkelig at jeg fikk 2-3 uker gravid på digital test for to dager siden :wideyed:
❤️❤️ Tenker jeg forholder meg til EL, siden det blir mye mer riktig for min del☺️ Skal ikke til jordmor før i uke 16.

Kan hende du har rask hcg økning eller at du er lengre på vei enn antatt?❤️
 
❤️❤️ Tenker jeg forholder meg til EL, siden det blir mye mer riktig for min del☺️ Skal ikke til jordmor før i uke 16.

Kan hende du har rask hcg økning eller at du er lengre på vei enn antatt?❤️
Tenker jeg har rask økning, ja :) Håper det er et godt tegn :)
 
Back
Topp