Hvor langt er jeg på vei?

Niliel

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Uregelmessig syklus og forskjellige signaler gjør meg veldig usikker. Jeg har prøvd å komme frem til det, og har en viss formening om hva jeg tror er riktig.

Spør likevel, hvor langt tror du jeg er på vei?

Basert på følgende:

Første dag siste mens: 5. juli
Potensielle bekruftningsdager (altså- samleie,hihi -dog usikker på el): 21., 24 og 27. og 29. juli
Negativ test: 4. august
Positiv test 8. august
Clearblue test viser 2-3: fra perioden 9. august- 17. august
Clearblue test viser 3+: 20. august (testet dog ikke mellom 17. og 20.)
UL, embryo ca 3.2 mm: Gyn tipper jeg er et sted mellom 5 og 6 uker på dette tidspunktet: 25. august

Jeg blir så forvirret! Etter å ha regnet masse frem og tilbake har jeg kommet frem til at jeg tror jeg er ca 8+0 i dag. Kan det stemme, mon tro? Hva tror dere?

Uregelmessig syklus og forskjellige signaler gjør meg veldig usikker. Jeg har prøvd å komme frem til det, og har en viss formening om hva jeg tror er riktig.

Spør likevel, hvor langt tror du jeg er på vei?

Basert på følgende:

Første dag siste mens: 5. juli
Potensielle bekruftningsdager (altså- samleie,hihi -dog usikker på el): 21., 24 og 27. og 29. juli
Negativ test: 4. august
Positiv test 8. august
Clearblue test viser 2-3: fra perioden 9. august- 17. august
Clearblue test viser 3+: 20. august (testet dog ikke mellom 17. og 20.)
UL, embryo ca 3.2 mm: Gyn tipper jeg er et sted mellom 5 og 6 uker på dette tidspunktet: 25. august

Jeg blir så forvirret! Etter å ha regnet masse frem og tilbake har jeg kommet frem til at jeg tror jeg er ca 8+0 i dag. Kan det stemme, mon tro? Hva tror dere?
Jeg er også litt forvirret da det ikke er samsvar mellom min menstermin (jeg har en veldig stabil syklus) og estimert termin hos jordmor ved tidlig ultralyd. Jeg velger ihvertfall å forholde meg til menstermin frem til oul, da det kan være endel feilkilder ved estimering av termin ved tidlig ultralyd :-)

Min siste mens var ihvertfall den 02.07.15 ( bare 3 dager før deg ) med samleie den 16.. Er idag 9+4..

Du er ca 9 veker. Ikkje ta tidlig ul-termin for god fisk! Eg hadde 4(!) tidlige ultralydar i forrige svangerskap (mitt første og var heilt på tuppa), og termin sprikte med 14 dagar... Snuppa kom faktisk på menstermindagen!

Eg har rekna ut fra el ca 17/7. Det stemte ganske bra på ul med termin 10/4 . Er 9+3 idag :) mulig 1-2 dager mer ut ifra ul. Men forholder meg til 10/4 fram til oul. Har veldig uregelmessig mens. Og slutta på pillen i juni. Så hadde to blødninger da. Siste mens er ca 22/6. Så det passer ikkje med termin.

Back
Topp