Hvor langt er jeg på vei?

*Bertemor*

Forelsket i forumet
Oki, jeg har i dag fått det bekreftet at jeg er gravid. Har vært litt usikkert, enedlig kan jeg slippe jubelen løs. Men det jeg lurer på nå er hvor langt jeg er på vei... Jeg skal til legen på torsdag og kanskje jeg får vite det da, men jeg vil veldig gjerne finne det ut så fort som mulig, sånn at jeg kan se hvordan det utvikler seg osv....Man kan jo regne det ut med terminkalkulatoren her. Men det som er tingen er at jeg ikke vet når jeg skal regne fra. For jeg sluttet på pilla i okt, altså jeg tok ikke pilla etter at TR var på besøk, hvor hun kom den 18.... så var hun der som normalt, Men etter ca ti dager etter at hun hadde vært hos meg kom det en blødning som varte i tre dager. Dette startet den 28. Så hvillken dag skal jeg regne ut fra, hva tror dere?
Håper på litt hjelp her.

Masse lykkelig klemmer
 
oki. men da satser jeg på det fram til min første ul, men da er jeg jeg fem uker på vei allerede... Når er det normalt å ha den første ul? sorry hvis jeg spør mye, men dette er første gang jeg er gravid. har jo sååååå mange spm. skl som sagt til legen på torsdag så da får jeg svar der, men synes det er litt lenge til å vente på de svara jeg vil ha..
Men tusen takk for at du svarte[:)]
 
Det er nok riktig at du kan være ca 5uker på vei.. fordi det er da man oppdager at man er gravid som regel... jeg tror ikke at man for symptomer før den tid altså... GRATULERER[:D] velkommen til gjengen [;)]
 
takk takk. Gleder meg til den tia jeg har fremover nå. selvom den sikkert blir tung og slitsom også! Men det som er en sånn deilig følelse er at jeg alltid kan gå inn her å si det jeg føler og tenker, også hvis jeg lurer op noe[:)]
 
vet du hva martine? hvis det stemmer som jeg har regnet det ut så er vi like langt på vei vi=) TIHI. Også ser jeg du bor på skedsmo. Ikke langt unna der jeg kommer fra det[:)]
 
Back
Topp