Hvor langt er jeg egentlig på vei?

Bkno4503092

Første møte med forumet
Jeg blir sprø. Siste mens var 26. juli. Har fem graviditetsapper installert. Lagt inn samme info i alle.
app 1: uke 9+0
app 2: uke 9+0
App 3: uke 8+4
App 4: uke 8+4
App 5: uke 8+4

to ulike norske nettsider gir meg også uke 8+4, så da er vel det riktig. Noen som har fasiten?

jeg har så langt trodd jeg var i uke 10. Blir snart gal av denne konstante kvalmen.

Det er jo avhengig av syklusen din. Men med utgangspunkt i 28 dager skal du være 8+4 som du skriver her. Kan jo hende de andre appene har andre sykluslengder, som da gjør at du får ulike datoer:)

Det er jo avhengig av syklusen din. Men med utgangspunkt i 28 dager skal du være 8+4 som du skriver her. Kan jo hende de andre appene har andre sykluslengder, som da gjør at du får ulike datoer:)
Samme tror jeg, jeg hadde siste mens 30 juli og med syklus på 28 dager er jeg 8+0 i dag

Eg hadde også første dag i siste menstrasjon 26. juli og har lagt inn med 28 dagars syklus. Så er då 8+4 i dag :joyful:

Jeg blir sprø. Siste mens var 26. juli. Har fem graviditetsapper installert. Lagt inn samme info i alle.
app 1: uke 9+0
app 2: uke 9+0
App 3: uke 8+4
App 4: uke 8+4
App 5: uke 8+4

to ulike norske nettsider gir meg også uke 8+4, så da er vel det riktig. Noen som har fasiten?

jeg har så langt trodd jeg var i uke 10. Blir snart gal av denne konstante kvalmen.
Jeg hadde siste mens 27.07, og har lagt inn 28 dagers syklus på begge mine apper. Begge viser 8+3 i dag.

Back
Topp