Hvor langt er jeg egentlig på vei?

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Hei alle skjønne damer her inne. :)

Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor langt jeg er på vei. Synes alle kalkulatorene sier forskjellig, og tickeren min er heller ikke helt enig...

Jeg hadde første blødningsdag siste mens 27. august. Og har hatt ganske stabile sykluser på 28 dager. Vet 95% sikkert at unnfangelsen skjedde 11. september. Så da er spørsmålet mitt. Hvor langt er jeg på vei?

Tickeren sier 3 uker og 6 dager, og babyverden kalkulatoren mener 4 uker og 1 dag. Vil jo helts være 4+1.

Noen som vil hjelpe?

Jeg stoler veldig på den BV kalkulatoren spesielt da legen min kom frem til at termin min var 1 juni og jeg kom frem til 31 mai på BV:) så er bare 1 dags forskjell der gitt :P tror du kan stole på BV kalkulatoren :)

Jeg stoler også på BV kalkulatoren, legen satt meg en dag frem bare :)

Sitter på appen ;)

Da har jeg jukset litt med tickeren, sånn at den viser at jeg er 4+1 :D :D Bare 8 uker til 12... La det gå fort!

Jeg stoler også på BV kalkulatoren, legen satt meg en dag frem bare :)

Sitter på appen ;)

Men er du egentlig 4+3? Ser det står 4+2 på tickeren. Men du har jo termin to dager før meg.. Hehe. Forvirrer meg selv nå..

Jeg måtte jukse det til annen termindato med tickeren for å få det til å stemme med babyverden. Er 3+4 idag og termin 9.juni.

Jeg måtte jukse det til annen termindato med tickeren for å få det til å stemme med babyverden. Er 3+4 idag og termin 9.juni.

Ja, det gjorde jeg også. :) Hver dag teller, så vil helst at den skal være riktig! :D :D

Tickerene blir vel feil fordi de regner termin annerledes i mange andre land? De fleste land regner et svangerskap som 40 uker, mens vi i Norge bruker både 40+2 og 40+3. Hvis dere bruker lilypietickere, og skriver inn både due date og siste dag i menstruasjon, så vil dere få samme på tickeren som på bv hvertfall :)

Back
Topp