Hvor langt er du vei?

Rampetrollet

Forumet er livet
VIP
♡Junigull 2016♡
Jeg er 4+0 idag. Føler det er skikkelg milepæl å komme over i uke 5. Skal sies at jeg er like spent hver gang jeg er på do.. vil tr komme likevel [emoji848]
 
4+2 og gleder meg til fredag! Da er jeg 5 uker :) det blir så deilig! da skal jeg ringe legen å høre om tidlig ul!
 
Det ligger allerede en lik tråd som dette inne på "Våre leker" ;)
 
Know the feeling, bruh!

Er også 4+0 i dag [emoji28] tok nok en test før jeg dro på jobb i dag da, sånn... for sikkerhets skyld [emoji28]
Jeg er 4+0 idag. Føler det er skikkelg milepæl å komme over i uke 5. Skal sies at jeg er like spent hver gang jeg er på do.. vil tr komme likevel [emoji848]
 
4+6 [emoji1] over i uke 6 i morgen [emoji1][emoji1376] hjertet skal begynne å slå den uken, spennende!
 
Hvordan var dette igjen? :p er jeg 6 uker på vei når jeg er 5+1? Eller 5 uker på vei?
 
Er 4+3 i dag. Tok første test i morges, som var positiv! Jeg tar nok en til før jeg slår meg til ro, og håper nurket klamrer seg fast denne gangen!
 
Last edited:
4+6 [emoji1] over i uke 6 i morgen [emoji1][emoji1376] hjertet skal begynne å slå den uken, spennende!
Vi er likt! Men jeg forstår fremdeles ikke den utregningen:wideyed::inpain: Sier man «jeg er 6 uker på vei» eller jeg er «5 uker på vei» i morgen? Jeg har hele veien sagt jeg er 4 uker.. I morgen er jeg 5 uker?
 
Vi er likt! Men jeg forstår fremdeles ikke den utregningen:wideyed::inpain: Sier man «jeg er 6 uker på vei» eller jeg er «5 uker på vei» i morgen? Jeg har hele veien sagt jeg er 4 uker.. I morgen er jeg 5 uker?

Jeg er like forvirret som deg [emoji23] blir aldri helt klok på det. Tror jeg sier jeg er 5 uker på vei da.
 
4+4, det hele er fremdeles litt surrealistisk testa hver dag sida onsdag nå(da uten strek), skygge på torsdag og fredag. CB digital igår med svar: gravid 1-2 Kommer nok til å ta en test i morra tidlig igjen også
 
Vi er likt! Men jeg forstår fremdeles ikke den utregningen:wideyed::inpain: Sier man «jeg er 6 uker på vei» eller jeg er «5 uker på vei» i morgen? Jeg har hele veien sagt jeg er 4 uker.. I morgen er jeg 5 uker?

Ville nok sagt at jeg 5 uker på vei da ja, siden du da er 5 fullgåtte uker :) Husker jeg også syns dette var fryktelig forvirrende sist.
 
4+3 idag.. dagen jeg mistet i kjemisk første gangen! Ingen tegn til det idag heldigvis og har gode symptomer:Heartred
 
5+2, i går begynte forhåpentligvis det bitte lille hjertet å slå :Heartred:love7
 
Back
Topp