Hvor langt er du på vei?

4+2

3+4

Regner dere fra første dag i siste mens på en dag 28 dagers syklus? Eller ut fra eggløsning eller tilpasset sykluslengde? :D

Regner dere fra første dag i siste mens på en dag 28 dagers syklus? Eller ut fra eggløsning eller tilpasset sykluslengde? :D
Godt spørsmål! Jeg regner foreløpig ut ifra eggløsning :D Er en dag kortere hvis jeg regner med siste mens og 28 dager

Regner fra eggløsning pga syklus på 34 dager. Føler det blir mest riktig. Vil ikke tro jeg er lengre på vei enn jeg er, også blir jeg skuffet på ul! :hilarious:

Regner fra eggløsning pga syklus på 34 dager. Føler det blir mest riktig. Vil ikke tro jeg er lengre på vei enn jeg er, også blir jeg skuffet på ul! :hilarious:
Jeg regner fra første dag sist mens og syklus på 30 dager. Bruker babyverden sin beregning som gir meg den korteste tiden (4+2 i dag), mens mange andre gir meg to dager ekstra. Men som andre har sagt her, jeg vil heller bli positivt overrasket om jeg blir flyttet fram.

3+5

Back
Topp