Sjokolande90
Flørter med forumet
5+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, haha! Det føler jeg også! Dette er så spennende.Syntes du bare flyr av sted jegSnart er du halvveis
![]()
Jeg har jo regnet meg fram til termin 1.2, så er først i rekka her inne. Håper den ikke blir justert til i januar på UL, men tviler. Blir uansett her med dere. Så koselig gjeng! 
Nei, du må ikke dra til Januar. Februar er bestJa, haha! Det føler jeg også! Dette er så spennende.Jeg har jo regnet meg fram til termin 1.2, så er først i rekka her inne. Håper den ikke blir justert til i januar på UL, men tviler. Blir uansett her med dere. Så koselig gjeng!
![]()
blir spennende se hva termin blir på UL Enig!Nei, du må ikke dra til Januar. Februar er best![]()
blir spennende se hva termin blir på UL
![]()
Ja, det blir det! 
Det er vel også bedre å være først enn sistJa, haha! Det føler jeg også! Dette er så spennende.Jeg har jo regnet meg fram til termin 1.2, så er først i rekka her inne. Håper den ikke blir justert til i januar på UL, men tviler. Blir uansett her med dere. Så koselig gjeng!
![]()