Hvor langt er du på vei, og hvordan er formen?

Ja skal bli herlig selv om formen ikke er helt på topp. 2 uker alene da med 2 aktive gutter før gubben starter ferien
Jeg skal også være alene med ei på 3, 3 uker av ferien. Litt spent på hvordan dagene blir da formen ikke er helt på topp
 
16 veker i dag, og formen er heilt topp. Eg har berre 2 dagar att på jobb, deretter har eg ferie/avspasering heile sommaren(er lærar), og er sjukemeldt ut svangerskapet frå hausten pga. Diabetes 1, og risikosvangerskap. Blodsukker er fint, ikkje noko kvalme, god matlyst,vog alt er topp. Har litt kynnarar og ligamentsmerter, mn pytt! Og så er det så koselegt å kjenne bevegelser:happy093:love7
 
16 veker i dag, og formen er heilt topp. Eg har berre 2 dagar att på jobb, deretter har eg ferie/avspasering heile sommaren(er lærar), og er sjukemeldt ut svangerskapet frå hausten pga. Diabetes 1, og risikosvangerskap. Blodsukker er fint, ikkje noko kvalme, god matlyst,vog alt er topp. Har litt kynnarar og ligamentsmerter, mn pytt! Og så er det så koselegt å kjenne bevegelser:happy093:love7
Så kjekt å lese at du har det så bra :smiley-bounce012
 
13+4 - etter midnatt 13+5

Strever med hodepine og det føles som at kroppen ikke vil henge med. Skjønner ikke hvor den slitenheteb kommer i fra. Håper det snur snart. :love2
 
13+4 og formen er veldig fin! Er trøttere enn vanlig bare, men ikke noe som merkes de dagene jeg er opptatt på jobb :love017 Også litt ligamentsmerter.
 
12+4, har mer energi i perioder. Kvalmen er mer tilstede i ukedagene enn helgene, så spørs om kroppen er mer sliten i ukedagene slik at det er med å påvirker.
Var veldig godt på lørdag og i går når formen var så bra :) så håper det holder på å snu.
 
14+4 eller 15+3. Formen har blitt stadig bedre. Er sjeldnere kvalm, er gjerne to kvelder «på» og to kvelder «av» med kvalme. Den er mer uggen enn direkte kvalm også. Har litt hodepine og tidvis vondt i symfysen, men det kommer og går. Sover godt, spiser godt, normalt med energi og har enda en måned med jobb igjen før ferie :) Veldig happy! Måtte det vare!
 
Jeg er 13+2 idag. Sliter fortsatt litt med kvalme, og har akkurat hatt en heftig runde med omgangssyke. I tillegg er jeg veldig trøtt og sliten og sover flere timer på ettermiddagen, og legger meg tidlig på kvelden. Fikk beskjed idag om alvorlig jernmangel...
 
15+4. Formen er ekstremt varierende. Dager med alt fra kvalme, oppkast og hodepine til dager hvor jeg er helt fin. Men er færre av de dårlige dagene nå enn i 1.trimester heldigvis! :)
 
14+6 i dag [emoji5]
Formen er innafor. Ingen spes cravings, spiser normalt og normale mengder - heldigvis! Mye tørst..
Eneste er at vond murring i hodet og svak energi fortsatt er et faktum.
Skal forsøke meg på å begynne 50% jobb igjen til uka, og jobbe noen timer hver dag, enn å jobbe lange vakter i turnus.
Vi har tre uker ferie fra uke 28/9.juli, så det blir godt!
 
16+5 og formen er stortsett bra. Spiser bedre og bedre, men bekkenet tuller litt avogtil. Sverget på at jeg ikke skulle bli en sånn vaggete/pingvin-gravid, men har visst begynt litt allerede:hilarious: ellers har jeg begynt med kynnere som kan være irriterende, de har vært økende siste uken. Ikke sånn at jeg blir bekymret, men hvis kommende pappa koser litt for mye med magen så får jeg en kynner:wtf:
 
14+4. Formen hadde blitt markant bedre for ei ukes tid sida, men nå er jeg tilbake til trøtt, slapp og kvalm, og har litt hodepine i tillegg. Mistenker at det er medisinen mot uvi som gjør det, for formen vart dårligere bare timer etter at jeg begynte på den på tirsdag morgen.
 
Trøtt, slapp, hodepine.. Føler meg syk selvom jeg ikke er syk.. Kaldsvetter etter jeg har spist, svimmel..Har fint blodtrykk og jernlager er bra.

Bekkenet har også begynt å krangle kjenner det mest i korsryggen. Er 16+4
 
Trøtt, slapp, hodepine.. Føler meg syk selvom jeg ikke er syk.. Kaldsvetter etter jeg har spist, svimmel..Har fint blodtrykk og jernlager er bra.

Bekkenet har også begynt å krangle kjenner det mest i korsryggen. Er 16+4
Ønsker deg masse god bedring :Heartred
Jeg hadde det relativt likt tidligere i svangerskapet, skjønner godt hvordan du har det. Forhåpentligvis snur det snart :Heartpink
 
17+5[emoji4]
Formen før jeg ble gravid har ikke vært bra på noen år, så jeg er heldig og føler meg bedre enn på lenge[emoji4]
 
Ønsker deg masse god bedring :Heartred
Jeg hadde det relativt likt tidligere i svangerskapet, skjønner godt hvordan du har det. Forhåpentligvis snur det snart :Heartpink

Tusen takk <3 Håper det går Over for meg også for blir helt tappa og ikke mye krefter til gutten på 9 når ferien starter.
 
Jeg er 14+5 i dag og formen er ikke bra. Det skyldes hovedsaklig omgangssyke som gikk direkte over i kraftig forkjølelse, som igjen har utviklet seg til bihulebetennelse (blir trolig egenmelding til uka!). Kaster opp om det går for lenge mellom hvert måltid... Føler jeg ikke gjør annet enn å surre rundt på jobb, sove og spise.
 
17+2, enda enormt trøtt, kan ha noe med at jeg sliter med migreneanfall som kan vare 2-3 dager hvor jeg alltid kaster opp. Intense smerter som jeg ikke kan gjøre noe med.. kan ikke ta anfallsmedisiner pga gravididiteten.

Tisser heeeele tiden[emoji23][emoji23] men de få dagene når jeg ikke har migrene, er formen ganske fin egentlig!:)
 
Back
Topp