Vi har også gått gjennom IVF, vi hadde uttak den 10.01. Masse lykke til4+4 idag med termin 14 okt. Gravid ved IVF så utregning er eksakt - uttak og befruktning 18 jan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også gått gjennom IVF, vi hadde uttak den 10.01. Masse lykke til4+4 idag med termin 14 okt. Gravid ved IVF så utregning er eksakt - uttak og befruktning 18 jan.

Så kjekt at det er flere av oss her inne [emoji4] masse lykke til for dere også [emoji4]Vi har også gått gjennom IVF, vi hadde uttak den 10.01. Masse lykke til![]()
Jeg hadde også EL 20 jan, men appene mine viser 4+2?? Hm...
Hmm.. Er det gått ut i fra 28 dagers syklus hos deg? I såfall stemmer det vel med utregningeneOm du da har fått termin ut i fra forrige mens og ikke EL. Jeg beregner fra EL, og da har min termin blitt 16.
![]()
Hvis forrige mens var 4. januar og EL 20. tror jeg at jeg ville gått ut i fra ELMja, beregnet etter 26 dagers syklus.
Fra mens har jeg brukt, men det er kanskje mest riktig å bruke el?
Hvis forrige mens var 4. januar og EL 20. tror jeg at jeg ville gått ut i fra ELMen nå er det jo bare 2 dager forskjell da, så ingen krise sånn egentlig
![]()
Haha, mente hvor mange uker folk var, ikke hvor mange dpodpo = days past ovulation, og regnes vel som regel mtp testing og dager mellom el og mens, har endret posten nå, men får ikke endret overskriften
![]()
Ah, tusen takkEndret den for deg.![]()