Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Også kul dato da3+3, tror jeg. Jeg synes det er så gøy at vi foreløpig har termin på samme dag
3+1 i dag! Føles som en evighet til termin!
I følge mens er termindato 7.mai, men på life-appen min fikk jeg termindato 4.mai. På life regner de nok fra eggløsning når de setter termindato så føler den er mer nøyaktig. Men jeg er bare 3+1!Du må vel være 3+4 ?
Vet du når el var? Noen apper følger ikke "norsk beregning " og har at gravditet bare varer 40+0, når vi Norge følger 40+3, så er nok der forskjellen ligger! 3+1 stemmer med 7 mai hvert fallI følge mens er termindato 7.mai, men på life-appen min fikk jeg termindato 4.mai. På life regner de nok fra eggløsning når de setter termindato så føler den er mer nøyaktig. Men jeg er bare 3+1!
Ah, ja da er det nok det! Eggløsning cd 11, så tipper 4.mai egt stemmer bedre enn 7.mai sånn sett.Vet du når el var? Noen apper følger ikke "norsk beregning " og har at gravditet bare varer 40+0, når vi Norge følger 40+3, så er nok der forskjellen ligger! 3+1 stemmer med 7 mai hvert fall
Synes babyverden sin terminkalkulator er ganske fin!
Ah, ja da er det nok det! Eggløsning cd 11, så tipper 4.mai egt stemmer bedre enn 7.mai sånn sett.