Hvor langt er du på vei idag?

3+3, tror jeg. Jeg synes det er så gøy at vi foreløpig har termin på samme dag:joyful:

3+1 i dag! Føles som en evighet til termin!

Du må vel være 3+4 ?❤️
I følge mens er termindato 7.mai, men på life-appen min fikk jeg termindato 4.mai. På life regner de nok fra eggløsning når de setter termindato så føler den er mer nøyaktig. Men jeg er bare 3+1!

I følge mens er termindato 7.mai, men på life-appen min fikk jeg termindato 4.mai. På life regner de nok fra eggløsning når de setter termindato så føler den er mer nøyaktig. Men jeg er bare 3+1!
Vet du når el var? Noen apper følger ikke "norsk beregning " og har at gravditet bare varer 40+0, når vi Norge følger 40+3, så er nok der forskjellen ligger! 3+1 stemmer med 7 mai hvert fall :D
Synes babyverden sin terminkalkulator er ganske fin!

Hei Da ser det ut til at jeg melder meg inn her med attpåklatten vår. Er 3+2 i dag dersom beregningene stemmer. Hadde en SA i slutten av juli, så har visst truffet blink på første eggløsning etter det. Foreløpig termindato er 6.mai.

Vet du når el var? Noen apper følger ikke "norsk beregning " og har at gravditet bare varer 40+0, når vi Norge følger 40+3, så er nok der forskjellen ligger! 3+1 stemmer med 7 mai hvert fall :D
Synes babyverden sin terminkalkulator er ganske fin!
Ah, ja da er det nok det! :) Eggløsning cd 11, så tipper 4.mai egt stemmer bedre enn 7.mai sånn sett.

Ah, ja da er det nok det! :) Eggløsning cd 11, så tipper 4.mai egt stemmer bedre enn 7.mai sånn sett.

Isåfall er du 3+4 :D men det blir nok retta på på ul uansett :hilarious:

I dag er jeg 3+3 i følge menstermin, eller 3+6 i følge egne beregninger

Back
Topp