Hvor langt er du på vei idag?♡

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Er idag 3+2 :love7
 
3+1

Men alle apper og terminkalkulatorer gir meg forskjellige termindatoer...
 
3+3 :love017
 
3+1

Men alle apper og terminkalkulatorer gir meg forskjellige termindatoer...
Sniker; sjekk at de alle bruker 40+3 i svangerskapslengde ❤️
Vet også det er en (preglife tror jeg) som konsekvent teller en dag feil, og må justeres..
Også ville jeg bare skrevet "sykluslengde 28" på alle appene; det er det helsepersonell går ut i fra i starten uansett, og appene beregner befruktningsdato ulikt, dersom man ikke har standard syklus... :)
 
3+4❤️
 
Sniker; sjekk at de alle bruker 40+3 i svangerskapslengde ❤️
Vet også det er en (preglife tror jeg) som konsekvent teller en dag feil, og må justeres..
Også ville jeg bare skrevet "sykluslengde 28" på alle appene; det er det helsepersonell går ut i fra i starten uansett, og appene beregner befruktningsdato ulikt, dersom man ikke har standard syklus... :)
Preglife var jeg klar over, husker det fra sist. De har riktig antall dager igjen til termin, men skriver at jeg er 3+3 når jeg er 3+2. Men terminen varierer fra 30.november til 6.desember på ulike apper og terminkalkulatorer :p
 
Preglife var jeg klar over, husker det fra sist. De har riktig antall dager igjen til termin, men skriver at jeg er 3+3 når jeg er 3+2. Men terminen varierer fra 30.november til 6.desember på ulike apper og terminkalkulatorer :p

Ja, mye av det kommer av at hvis du har f.eks syklus på 35 dager, og skriver det i appen, så vil noen apper regne seg til befruktningsdato 14 dager etter mens, noen vil regne 14 dager før forventet mens, og noen vil sette en dato ca midt i.
I tillegg til at noen bruker 40+0 (internasjonal standard), noen 40+2 (tidligere norsk standard), og noen 40+3 (nåværende norsk standard)..

Preglife har dog misforstått en dag :p
 
3+5❤️
 
3+6❤️
 
4+0 og ikmdag:greet008:love7
 
Back
Topp