Hvor langt er du på vei i dag?

4+5❤️❤️
 
5+2 idag :happy:
 
5+3 her i dag. Er så redd jeg har for lite symptomer... Opplever kun ømme bryster og litt mer avflatet humør ‍♀️ Er verken trøtt eller kvalm. På vei til trening før jobb nå Hvilke symptomer har dere?
 
4+1 :)

@Julibaby2020 jeg har også så og si ingen symptomer! Bittelitt ømme nipler, ellers nada. Har skjønt at «alt er vanlig» og det beste man kan gjøre er å ta det cool. Så vi får prøve så godt vi kan:wacky:
 
5+3 her i dag. Er så redd jeg har for lite symptomer... Opplever kun ømme bryster og litt mer avflatet humør ‍♀️ Er verken trøtt eller kvalm. På vei til trening før jobb nå Hvilke symptomer har dere?
Ja tror alt er like vanlig. Med første hadde jeg egentlig ingen symptomer de første tre ukene utenom smerter rundt livmor:happy:
 
5+3 her i dag. Er så redd jeg har for lite symptomer... Opplever kun ømme bryster og litt mer avflatet humør ‍♀️ Er verken trøtt eller kvalm. På vei til trening før jobb nå Hvilke symptomer har dere?
Er også 5+3 og jeg røyter, ømme bryster og tidvis voksesmerter i livmora men har vært lite i de siste dagene.

Skjønner deg veldig godt for jeg "føler meg ikke" gravid. Men testene sier noe annet. Tror vi må bare anse som heldige inntil videre og krysse fingrene for at dette går rette veien:)
 
5+4 idag ❤
 
Godt å høre at det er flere som ikke føler en haug av symptomer! Håper så inderlig at frøet sitter hele veien
 
5+0 i dag❤️❤️❤️
 
Back
Topp