Hvor langt er du på vei i dag?

4+0 i dag! [emoji322] IKM og ingen blødning. Første mål nådd! [emoji1]
Nå gjelder det å komme seg til 5+0 (kjemisk grensen) så til 5+3 og hjerteslag på TUL. Måtte denne uken gå fort! [emoji5]
 
4+0 i dag! [emoji322] IKM og ingen blødning. Første mål nådd! [emoji1]
Nå gjelder det å komme seg til 5+0 (kjemisk grensen) så til 5+3 og hjerteslag på TUL. Måtte denne uken gå fort! [emoji5]
Ja er noen lange uker dette her :bored: :hilarious:
 
4+2 og visst det i snart 5 timer [emoji23]
 
5+0 nå over midnatt [emoji7][emoji173]️ ...og over den kjemiske grensen. Nå kan lille spiren sees klinisk på ultralyd [emoji4]
Hva er kjemisk grense ?er så mye Spennede rundt det her ! Merker telefonen går varm om dagen på snoking rundt om ALT
 
Hva er kjemisk grense ?er så mye Spennede rundt det her ! Merker telefonen går varm om dagen på snoking rundt om ALT

Før 5+0 kan graviditeten kun fastslås kjemisk ved urinprøve eller blodprøve. Men etter 5+0 er graviditeten også synlig på ultralyd, og hjertet begynner å slå ca. rundt 5+1 [emoji173]️
 
5+2 men hjelp er det flere som føler seg helt utmattet ? Kroppen kan ikke få nok hvile , måtte la vær og gå på jobb i dag for våkna helt bomba . Måtte stoppe og hvile flere ganger når jeg gikk den vanlige turen på 5,5 km
Før 5+0 kan graviditeten kun fastslås kjemisk ved urinprøve eller blodprøve. Men etter 5+0 er graviditeten også synlig på ultralyd, og hjertet begynner å slå ca. rundt 5+1 [emoji173]️

Aha !!! Så spennende !!! Takk for svar
 
5+5.
Føler meg også ganske utmattet til tider. Har nettopp sovet på sofaen:laughing002 Hadde heldigvis fri i dag.
 
5+2 men hjelp er det flere som føler seg helt utmattet ? Kroppen kan ikke få nok hvile , måtte la vær og gå på jobb i dag for våkna helt bomba . Måtte stoppe og hvile flere ganger når jeg gikk den vanlige turen på 5,5 km


Aha !!! Så spennende !!! Takk for svar


jag med er sååååå trött! känns som jag skulle kunna sova till termin!
 
Back
Topp