Hvor langt er du på vei i dag?

6+3

Flere som har lastet ned denne appen her? Jeg er vel 5+3 i dag i følge babyverden, men i følge appen er jeg 5+5.

Første dag av siste mens var 1. april (husker jeg håpte det var aprilsnarr :p) og med syklus på ca 29 dager har jeg termin 10. januar. Så det er appen som tar feil, sant?

Vedlegg

• IMG_1632.PNG
    IMG_1632.PNG
    613 KB · Visninger: 32
Flere som har lastet ned denne appen her? Jeg er vel 5+3 i dag i følge babyverden, men i følge appen er jeg 5+5.

Første dag av siste mens var 1. april (husker jeg håpte det var aprilsnarr :p) og med syklus på ca 29 dager har jeg termin 10. januar. Så det er appen som tar feil, sant?
Jeg får samme på de to, men så la jeg inn termindato kommer jeg på :p
Regnet ut termin på terminkalkulatoren til babyverden først :)
Men termin 10. gjør vell at du er 5+3 Idag hvis jeg regner rett :)

Jeg får samme på de to, men så la jeg inn termindato kommer jeg på :p
Regnet ut termin på terminkalkulatoren til babyverden først :)
Men termin 10. gjør vell at du er 5+3 Idag hvis jeg regner rett :)

Ja jeg måtte legge inn første dag av siste mens og termindato, men spurde aldri om hvor lang syklusen min var, så er kanskje der det ligger. Ja er også sikker på at det er 5+3 i dag :) Men får ikke endra på appen, det er litt irriterende... Takk for svar :)

Ja jeg måtte legge inn første dag av siste mens og termindato, men spurde aldri om hvor lang syklusen min var, så er kanskje der det ligger. Ja er også sikker på at det er 5+3 i dag :) Men får ikke endra på appen, det er litt irriterende... Takk for svar :)

Jeg fikk fiksa det likevel! Termindatoen var visst satt på 8. januar :wacky:

4+6 [emoji4]

Jeg har de samme tallene (første dag av siste mens og syklus) og får 6 jan som termin på 4/5 apper. 5+5 på meg, men kan jo hende lengde på mens hadde noe å si slik at det ble ulikt. <3

4+3 :smiley-bounce012

Back
Topp