Hvor langt er du på vei? ♥

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
26+2 idag [emoji7] dagen idag brukte jeg på å ligge i senga [emoji40] svetter og fryser om hverandre lurer på om forkjølelse er på gang eller noe [emoji849]

25+4 idag og formen er bra [emoji16] siste måltid inntas nå før glukosebelastning i morgen [emoji108]

25+4 i dag og formen er bra! [emoji1]

27+3, formen er grei, men er sliten og ryggen har begynnt å værke. I tilegg til svangerskapsdiabetes da....

27+4[emoji847] bekkenløsningen er i kranglehumør og sliter med å bli uvell når det minst passer seg[emoji23]men ellers er formen bra!!

27+4 og formen er grei nok. Hadde byttet bekken om jeg kunne, men får holde ut med det jeg har ;)

27+5 og formen er veldig opp og ned. Bekkenet mitt krangler, så dårlig med søvn, kaster opp hver efta/kveld igjen.

29+0! Formen er helt Ok, men bekkenet er vondt og jeg sliter med å sove [emoji29]

27+4 og formen svinger litt. Sliter i perioder med overaktiv fordøyelse blir kvalm når magen er på høygir. Hvis det ikke hadde vært for det så hadde dette sv.skapet vært nesten helt topp [emoji4]

28+1 :) Formen er god, men kvalmen kommer igjen sigende på kvelden. Det er vel det som skjer i tredje trimester, har jeg lest... :p

25+4

25+6 [emoji4] Sliter med kvalmen. Spesielt når jeg er sliten. Må spise hver 2 time så har begynt å sette på timer for å huske det. Er jo ikke sulten.

28+0 og egentlig i god form.. litt kranglete bekken og halsbrann på kveldene, og begynner å slite litt med søvn [emoji19]

Back
Topp