Hvor langt er deres små kommet med

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Kryper den lille? Sitter? åler seg frem?? snur seg begge veier? Syns bare det er kjekt å lese hvor langt deres er kommet:):)

Snurrer begge veier, og bruker det som fremkomstmiddel.. Prøver å komme seg opp på kne, men får det ikke helt til og hun prøver å komme seg fremover uten særlig hell... Raser deretter da :P

Ruller rundt og rundt og åler seg bakover. Kommer litt opp på kne og litt fremover. :) aldri i ro.

Krabber rundt og det går fortere og fortere for hver dag, ålte seg i en mnd og bare sto på alle fire og gynget men tok litt tid før hun greide å forstå hvordan å kordinere med beina men nå har hun fått dreisen på det og krabber som bare det :) så begynte hun å sette seg skikkelig selv denne uken, det er stas :)

Snur seg begge veier og snurrer i ring. Han prøver å løfte seg opp på alle fire, men sklir ned igjen med en gang. :p
Han står når han har noe å holde seg i, men reiser seg ikke opp selv.
Ja, og så hender det han åler seg bakover. Han har funnet ut at det funker å gå bakover, og så snurre riktig vei etterpå. :P

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Så koselig :) det er så moro og se på disse små når de skal teste ut nye ting og så sinna som mange blir når dem ikke får det til :)

Krabber rundt og det går fortere og fortere for hver dag, ålte seg i en mnd og bare sto på alle fire og gynget men tok litt tid før hun greide å forstå hvordan å kordinere med beina men nå har hun fått dreisen på det og krabber som bare det :) så begynte hun å sette seg skikkelig selv denne uken, det er stas :)

Så stas:) gleder meg til han kan sitte her også. Men må vel lære seg og komme opp på alle fire først:p

Er ikke bare når de er små det er moro men koser meg og blir like glad hver gang en av mine får til noe nytt og :) Han på 4 har hatt en del utfordringer i forhold til språket og han har lagt inn dren og nå har det eksplodert :D Han har og nettopp blitt bleietørr på dagen og han gjør begge deler på do så så lite skal det til her :)

Her rulles det begge veier, men ikke funnet ut at det kan brukes til fremkomstmiddel ;) Så snur hun seg 360' og har tatt ett par åletak fremover, men det går mest i å skyve seg bakover for så å bli sinna siden lekene er så langt unna ;)

Har føttene i krabbestilling i senga, men ikke på gulvet enda.

Setter seg ikke opp selv, men får sitte i stolen sin når hun får grøt, og litt i vogna, og det er stas :)

❤25/2-13❤

I går fant hun ut hvordan hun skulle koordinere bein og føtter, så nå går all kryping i krypestilling. Før var det en salig blanding av åling, kryping og "kaste seg fremover" - teknikk! Hehe :) har satt seg opp for første gang for noen uker siden, og liker godt sin nye tilværelse sittende på gulvet og leke. Reiser seg ikke helt enda, men setter føttene i bakken og løfter rumpa (yoga?) så har veldi lyst virker det som... Hun står lett om vi holder henne i hendene eller om hun får stå inntil en puff/stuebord...

I går fant hun ut hvordan hun skulle koordinere bein og føtter, så nå går all kryping i krypestilling. Før var det en salig blanding av åling, kryping og "kaste seg fremover" - teknikk! Hehe :) har satt seg opp for første gang for noen uker siden, og liker godt sin nye tilværelse sittende på gulvet og leke. Reiser seg ikke helt enda, men setter føttene i bakken og løfter rumpa (yoga?) så har veldi lyst virker det som... Hun står lett om vi holder henne i hendene eller om hun får stå inntil en puff/stuebord...

Wao, så flink hu er da, er ikke hun litt tidlig ute med dette?

Hahaha! La fra meg lille midt på gulvet på stua og gikk inn til kjøkkenet for å lage frokost. Første gang jeg gutta inn lå hun der jeg hadde lagt henne,neste gang var hun borte. Da hadde hun snurra seg bortover gulvet og bort til tv-benken..hun snurrer helst den ene veien,men hun hadde snurra seg helt inni benken,så hun fikk ikke snurra videre på favoritt sida.. Endte med at hun prøvde og dunka hodet litt inni benken en 5-6 ganger før hun ga opp og snurra den andre veien :P største! Nå utforsker hun stuebordet :)

Her rulles det begge veier, skyver seg bakover og har begynt så vidt framover. Står i krabbestilling i sofaen og i senga :) Om jeg sitter med henne på gulvet sitter hu stødig der og klarer å legge seg ned, men ikke kommet seg opp ennå :) Er ikke så glad i å ligge på gulvet, vil helst stå på fanget og hoppe..

*Emma020213*
*på app'n*

Back
Topp