Hvor langt er dere kommet?

nitalita

Gift med forumet
Hvor langt har alle her inne kommet?...

Selv er jeg idag søndag, 16 uker og 2 dager på vei....imorra er det bare 2 uker igjen til UL, gleder oss[:D][:D]

hihi er 17 uker i dag... rart å tenke på...

Skal på UL om..17 daga.. blir så kos å se den lille igjen[:D][:D]

16 uker og 4dager..no begynne magen og vises.kjæmpe arti.e begynt å hekle dåpskjole.har med andre ord god tid på meg..

I dag søndag er jeg 13+2 uker på vei.

Se på tickeren min..[;)] Skal ikke på UL før 01.August vi (er veldig spent på kjønnet..), men har fått sett den lille to ganger allerede i forbindelse med en blødning jeg hadde. Den var veldig sprelsk der inne ;) knallkjekt å se!!!!!

15+5 i dag. [:)] 

17 + 3. Men legen mente jeg var lengre på vei.... men det får vi vite i morgen for da er det ultralyd!!!!!!!!

15+0 i dag og klar for 2. svangerskapskontroll. Denne gangen hos jordmor. Spennende greier! Nå har jeg hørt hjertelyden med babywatcher selv to dager på rad, så da bør jo jordmor klare å finne den. Tok meg 4 sekunder å finne den i går. Herlig lyd! Neste onsdag begynner ferien og da reiser vi til Mexico. Nå vi kommer tilbake er det tid for ultralyd og så er det jammen nesten august!

Hei mammma;) Velkommen hit.. og gratulerer med Desemberbarn!! Hvis du vil ha en sånn ticker (som det heter) så finner du bare en her og klikker på den så kommer du inn på siden hvor du lager din egen, så må du kopiere url adressen og sette inn som signatur i din profil. Lykke til;)

Seee så flink jeg er :)
Fikk det til til slutt.. Nesten...

Hvorfor viser den feil antall dager???
Brukte samme termin dato, men der babyverden sier 14 + 5 sier denne teite tickeren 14 + 3??! Whyyy???

Joho- det funker jo som bare juling =)

Men det var jo ikke akkurat det vi skulle snakke om her..
Beklager alle :)

Back
Topp