Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Se på tickeren min..[;)] Skal ikke på UL før 01.August vi (er veldig spent på kjønnet..), men har fått sett den lille to ganger allerede i forbindelse med en blødning jeg hadde. Den var veldig sprelsk der inne ;) knallkjekt å se!!!!!
15+0 i dag og klar for 2. svangerskapskontroll. Denne gangen hos jordmor. Spennende greier! Nå har jeg hørt hjertelyden med babywatcher selv to dager på rad, så da bør jo jordmor klare å finne den. Tok meg 4 sekunder å finne den i går. Herlig lyd! Neste onsdag begynner ferien og da reiser vi til Mexico. Nå vi kommer tilbake er det tid for ultralyd og så er det jammen nesten august!
Hei mammma;) Velkommen hit.. og gratulerer med Desemberbarn!! Hvis du vil ha en sånn ticker (som det heter) så finner du bare en her og klikker på den så kommer du inn på siden hvor du lager din egen, så må du kopiere url adressen og sette inn som signatur i din profil. Lykke til;)