Snart4kids
Gift med forumet
Hei. Var på ultaltd forje uke var da 10 pluss 2.da sa gyn oi den var stor og målte min baby til 6 cm. Det er også ser man det på ul bilde også. Er ikke 6 cm stort i uke 10?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke selv, men ser på appen at i uke 10+0-10+6 er fosteret fra 3cm. Mens i uke 13+0-13+6 er det 6,5 cm. Kan du være lengre på vei kanskje?Hei. Var på ultaltd forje uke var da 10 pluss 2.da sa gyn oi den var stor og målte min baby til 6 cm. Det er også ser man det på ul bilde også. Er ikke 6 cm stort i uke 10?
Hei. Var på ultaltd forje uke var da 10 pluss 2.da sa gyn oi den var stor og målte min baby til 6 cm. Det er også ser man det på ul bilde også. Er ikke 6 cm stort i uke 10?
Jøss. Spennende om det stemmer da! Jeg ville trodd du var en del lengre på vei Men nå er ikke jeg lege hellerHun ultralyd legen mente jeg var 10 pluss 2 da selv med lang baby. Fått ordinær ultralyd i vanlig i uke 18 å.
Det er jo mulig. Hm.Det jeg tenker, om legen ikke satte deg fram, er at det er blitt målt total lengde, og ikke CRL.