Hvor lang var din baby på ul uke 10+2

Snart4kids

Gift med forumet
Hei. Var på ultaltd forje uke var da 10 pluss 2.da sa gyn oi den var stor og målte min baby til 6 cm. Det er også ser man det på ul bilde også. Er ikke 6 cm stort i uke 10?

Hei. Var på ultaltd forje uke var da 10 pluss 2.da sa gyn oi den var stor og målte min baby til 6 cm. Det er også ser man det på ul bilde også. Er ikke 6 cm stort i uke 10?
Jeg vet ikke selv, men ser på appen at i uke 10+0-10+6 er fosteret fra 3cm. Mens i uke 13+0-13+6 er det 6,5 cm. Kan du være lengre på vei kanskje?

Sniker.
Jeg var på ultralyd 10+4, da ble det målt til 4,2 cm, og hun som undersøkte meg mente jeg var litt lengre på vei. :)

Hun ultralyd legen mente jeg var 10 pluss 2 da selv med lang baby. Fått ordinær ultralyd i vanlig i uke 18 å.

Hun ultralyd legen mente jeg var 10 pluss 2 da selv med lang baby. Fått ordinær ultralyd i vanlig i uke 18 å.
Jøss. Spennende om det stemmer da! Jeg ville trodd du var en del lengre på vei:rolleyes: Men nå er ikke jeg lege heller:p

Det jeg tenker, om legen ikke satte deg fram, er at det er blitt målt total lengde, og ikke CRL.

Jeg ville undersøkt om det er total lengde, ja! Hvis du egentlig er lengre på vei, kan du få OUL veldig sent i forhold til når du bør ha det. Jeg fikk OUL først i uke 22 sist svangerskap. Jeg maste meg til å få det i uke 21 i stedet, for uke 22 er i seneste laget.

Back
Topp