Hvor lang til fra legebesøk til dere fikk ul brev?

Iris987

Betatt av forumet
Jeg var hos legen da jeg var 7 +2 og da sendte han brev til sykehuset ang ul, dette er jo 2 en halv uke siden og jeg har ikke fått noe brev, men det kan vell ta litt tid :) *Spent*

Gikk de kort tid før dere fikk brev?

Fikk brev etter halvannen uke...

Tipper det tok ca. 2 uker pluss minus....

Var på kontroll hos jordmor 12.12 som skulle sende det med en gang. Har ikke hørt noe enda. Venter på trege SØF. Kjempe spent!

Tok 1,5 uke her. Forrige sv.skap tok det lengre tid før brevet kom, ca 3 uker tror jeg.

Venter fortsatt, halvannen uke siden jeg var hos legen. Men med jul og nyttår i mellomtiden tar det nok litt ekstra tid.

Vel, min lege sendte henvisning ang tidlig ul pga mistenkt cyste. Når jeg ringer kk fredagen (var hos legen tirsdag) fikk jeg vite at de f*n meg ikke hadde lest henvisningen i det hele tatt og bare satt meg opp på oul. Litt forbanna i tlf fikk jeg de til å finne fram henvisningen igjen og fikk en lege til å vurdere den. Mandag lå brevet i posten om oul. Fredagen etter jeg ringte fikk jeg brev om tidlig ul. Så ofte må man ta saker i egne hender...

Jeg har ennå ikke fått noe brev. Det er vel nesten 3 uker siden legebesøket nå.
Jeg tenker å purre på nyåret. :-)

Jeg var på tidlig ul i uke 8, og fikk da beskjed at de skulle sende meg time til ordinær ul.
Ser brevet er datert 5 dager etter jeg var der, men stemplet B-post.
Så det tok ca halvannen uke til jeg fikk brevet med timen.

jeg var hos jm i begynnelsen av desember, og enda ikke hørt noe om ul.
hun sa hun skulle sende henvisning...

Var hos legen 17.12 og løper i postkassen hver dag!

Hos legen 20desember og fikk brevet 28 desember :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Enda ikke fått noe brev jeg.
Var hos legen 11 Des, kan det ha noe å gjøre med at jeg bare var 7 uker 1 kontroll?

Lyst på breeeev :)

Det tok nærmere 3 uker fra legetimen til jeg fikk det i postkassen.
Var jo jul, romjul og nyttår imellom også. :-)

Back
Topp