hvor lang tid????

Tinamor 86

Glad i forumet
tar det fra en pakke er sendt til den kommer fram ca?

sendte begge pakkene til mine hemmelige venner for over en uke siden
begynner å bli redd for at de ikke skal komme frem nå[:@]

men hvordan kan det skje?
er det de på posten som ikke gjør jobben sin og ikke er til å stole på da eller?
for da skal jeg lage et lite helvete der jeg sendte de ut tenk[:@]

Det er litt forskjellig alt etter om der er plass i postkassen til pakken eller ei. Tar litt lenger hvis ikke. Både denne gang og sist omgang jeg sendte tok det 3-4 dager. De får de nok bare vent å se.

hehe, det tar ofte litt tid... Men hvis du har sendt det som post, så skal det ikke ta mer enn et par tre dager.. Har du sendt det som pakke, så kan du jo spore det..

hvis pakken er for stor for postkassen, så tar det jo litt tid før de får sendt ut hentelapp fra posten, og så kan det jo hende de som skal ha pakkene ikke har hatt mulighet til å hente den enda... (som i mitt tilfelle.. hihi..)

men hvordan sendte du pakkene da?
jeg spurte hu dama på posten, og hun sa jeg bare skulle skrive addressen utenpå gave eskene og sette på frimerker, så sendte hun de
hvis de ikke kommer frem blit jeg så skuffa
og hvordan vil mine hemmeligvenner føle seg da

da kjøper jeg mye gaver og sender på nytt, men kjipt da det blir dyrt pga posten

Syns ikke du skal bekymre deg Tinamor, gi det noen dager enda. Hvis hun har sendt det som B post, så tar det lenger tid også.

de er nok for store til postkassene ja,
 det har jeg ikke tenkt på en gang jeg
venter en uke til å ser da

Back
Topp