Hvor lang tid

veienerlang

Elsker forumet
Tar det før testene deres blir positive? Forskjell fra når på dagen dere tar den? Jeg er nok en testoman, startet på mandag å fikk svakt positivt, di har blitt sterkere, men tok en billig strimmel nå nettop, å den viser en svak strek:( er det fordi jeg har drukket kaffe?

Det kan være hvis du har drukket mye, sånn at urinene er veldig utvannet.

Ja håper det er det, men di har blitt sterkere di andre dagene selv om jeg har drukket:/ så begynner tenke at testene har vist feil:(

Visst resultatet skal være nøyaktig må du ta testen om morgenen før du drikker og ved første urinlating :)

Men etterhvert som hcg stiger så skulle det vel ikke ha noe å si når på dagen, eller? Har venta så lenge på dette, så blir så redd for at det ikke er noe der likevel:(

Er du tidlig på vei (i dpo-land eller rundt IKM) så er det beste å teste på morgenurin (tiss før du legger deg helst) og hold deg til å teste annenhver dag. Man blir sprø i hodet av å sammenligne for mange tester. Ser du på resultatet annehver dag får du et mye klarere svar. Jeg vet det er vanskelig, testoman selv fra 8 dpo... Huff :p

Ja jeg tester alt for mye:/ men vil bare se om det stiger, å det føles som det ikke gjør det. Dumt å tenke sånn egentlig, har jo fått positiv digital. Mn tankene bare surrer:/

Back
Topp