Hvor lang tid?

Dytter jeg siden jeg ikke tror jeg skal svare her i fare for å ta motet fra noen...

jeg planla ikke, men sluttet på p-pillen i mars/april og ble gravid i mai! 

jeg skulle bytte p-piller siden de jeg gikk på ikke var noe for meg, men før jeg fikk begynt på de nye så ble jeg gravid ;) 

3 mnd her:)

Slutta i romjulen og testet positivt 14 mai. SÅ litt over 4 mnd tok det :)

Nå var det ikke p-pillen men p-staven jeg hadde, men legene sier at hormonene fra den går like fort ut av kroppen som de fra p-pillene, så regner med det går litt for det samme.
Tok den hvertfall ut i midten av sept og ble gravid i midten av november.

Jeg sluttet i januar, var gravid i februar! Gikk langt fortere enn vi hadde drømt om...

jeg sluttet på P-pilla i 2008 og for oss tok det 2 år før jeg ble gravid.

Første gong venta vi til eg fekk mensen tilbake etter p-pilleslutt, blei gravid før neste mens kom. Andre gong tok det fire mnd.

Ca fem mnd tror jeg når jeg tenker meg om. Har sagt seks mnd før, men når jeg teller, så er det faktisk bare fem.

Det er veldig varierende. Mamma f.eks glemte ei pille, og jeg har nå en bror som snart blir 16:)

Planla ikke, men slutta på pilla sommeren 2008 og ble gravid i romjula i 2010... brukte ingen prevensjon i mellomtiden så tok halvannet år... trodde ikke jeg kunne bli gravid... men dette var etter 6år på pilla og jeg tok den klokka 8 hver eneste morgen, var veldig nøye på det.

Tok 1 år første gang fra jeg sluttet på pilla til jeg ble gravid, men vi prøvde å unngå graviditet med kondom og "sikre perioder", så da ve bestemte oss for å prøve jeg jeg gravid på første pp, mistet i uke 11 og ble gravid igjen etter 5 mnd:-)

sluttet med pilla 1.august og testet positivt rett før 1.desember.

2 år og 11 mnd hittil. Aktiv prøving i 2 år og 3 mnd. hittil... (Da ser jeg bort i fra de to abortene)

7 måneder. Men pga pcos hadde jeg ikke eggløsning før da. 

Back
Topp