Hvor lang tid

Amodi

Glad i forumet
tar det ca mellom negativt forsøk og oppstart på neste?

Jeg testa negativt i februar, og starta opp på nytt i april.
1 normal mens etter misslykka forsøk.

Da må du først nå vente på tr, så på neste tr kan du ringe inn, så da hopper man over 1 syklus bare

OK :) Takk for svar[:D]

Hmmm,på Riksen må man stå over 1 syklus ved fryseforsøk og 3 sykluser ved ferskforsøk.

Noen andre som hører til Hausken som vet hvordan de gjør det?

ORIGINAL: småsmurf

Vil tro att Hausken opererer med att du starter opp ved neste mens, altså ikke den du venter på, men den etter der.. Men spørs om ikke det krasjer med ferie og sånt, slik att du må vente litt ekstra?[&:]
Vet du hvordan du ligger ann i kø på det offentlige?

Ja, jeg er redd det krasjer med ferien til Hausken, får ringe de på tirsdag og høre hva de sier[;)] Vi har time til forsamtale på sykehuset i Hgsd 19.august... Vet ikke hvor lang tid det går fra samtalen til oppstart der?

jeg fikk neg test nå denne uka..prata med UNN di sa at vi måtte snakkes da di ha fått svar på at blodprøven evt. var negativ og at jeg da starte opp til høsten igjen...

ORIGINAL: Amodi

Vil tro att Hausken opererer med att du starter opp ved neste mens, altså ikke den du venter på, men den etter der.. Men spørs om ikke det krasjer med ferie og sånt, slik att du må vente litt ekstra?[&:]
Vet du hvordan du ligger ann i kø på det offentlige?

Ja, jeg er redd det krasjer med ferien til Hausken, får ringe de på tirsdag og høre hva de sier[;)] Vi har time til forsamtale på sykehuset i Hgsd 19.august... Vet ikke hvor lang tid det går fra samtalen til oppstart der?

Det pleier å gå ganske kjappt etter samtale, ofte får en starte på neste mens.[:D] Men kan jo være att det er litt ekstra trykk i den perioden, siden mange har samlet seg opp pga ferien. Men det går vel kanskje ann å beregne når mens blir etter det, og kontakte sykehuset og spør om dem kan reservere tid, men er jo mulig dem vil ha dere på samtale først uansett[;)]

Ja, kan jo ringe de og høre hvordan det ligger an, før vi evt. avtaler noe mer med Hausken...

Back
Topp