Hvor lang tid tok det

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
fra dere fikk brev om at sykehuset hadde mottatt søknaden til dere fikk nytt brev med time til forsamtale?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Last edited:
fra dere fikk brev om at sykehuset hadde mottatt søknaden til dere fikk nytt brev med time til forsamling,

Hos oss tok det bare noen dager i mellom, men så var første brev forfattet et par uker før det ble sendt. Men altså, så tok det ikke så lang tid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ca. 7 mnd. Men det var på Riksen. Det er jo forskjellig fra sted til sted pgs pågang osv.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ca 6/7 mnd her. Vi høyrer til på Haukeland :) så tok det ca 4mnd fra forsamtalen i januar til vi begynte med sprøytene. Det varierer nok fra klinikk til klinikk samt årstid vil eg tru :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Hører til i Tromsø og der tok det 2 mnd før vi fikk time, så 1 mnd å vente til selve samtaletimen :) Så tok det 4 mnd til vi begynte me hormoner og alt som følger med :)

3 mnd. Riksen!

Takk for svar jenter :)

3,5 mnd frå henvisning til oppstart, St. Olavs. Då var vi ferdig utreda hos privat gyn på forhånd, så tok oppstartsamtalen på telefon sidan vi bur eit stykke frå Trondheim :)

2-3 uker.
Hører egentlig til Haukeland men valgte Haugesund siden de hadde bedre tall i forhold til aldersgruppen vi er i :-)

Vi måtte vente i 3 mnd før behandlingen startet, siden jeg har 2 fra før var vi ikke prioritert.
Kan ikke si at jeg angrer på at det ble Haugesund, ble gravid på første forsøk og venter ett nurk i jan :-)

Back
Topp