Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor lang tid tok det fra henvisning fra gyn til dere kom inn på forsamtale??
Bare lurer litt, siden vi forhåpentligvis blir satt på venteliste.
Skal vel i Porsgrunn regner jeg med. Blir nesten hipp som happ med Porsgrunn og Riksen, men regner med vi går for Porsgrunn.
Noen som vet noe om Porsgrunn vs Riksen??
tror vi sendte i slutten av jan el førsten av feb husker ikke så hadde vi samtale 13 aug.
var ca 7mnd ventetid fra man sendte søknad, men kan hende de har kortere, var noen her som sa det var 6 eller noe nå.
når jeg var hos gyn så anbefalte ho porsgrunn de var vist litt flinkere der og trengte ikke dra inn dit så ofte, så jeg syns de er kjempe flinke og kjempe koselige der, så anbefaler på det sterkeste å velge der.
Sola ventetiden i Porsgrunn har gått dramatisk ned, det står 1-2 mnd på hjemmesiden dems nå. Jeg måtte vente i 6 mnd, men jeg utsatte de ettersom jeg ble gravid, men det ente med abort. Ringte da inn og kom inn etter 2 uker til forsamtale.
nå sendte vi henvisning fra fastlegen, en av de første dagene i sept tror jeg det var... så fikk vi samtale den 18 nov
men dte var siden vi bor såpass langt unna sykehuset, og skulle dit uansett. men egentlig skulle de tatt 3 mnd, altså desember....og jeg så fremfor meg januar pga at det var jul...men kok inn i november,
men så har de fleste begynt ved "neste" mens etter forsamtalen, jeg hoppa over 1. så ble vel ca samme venting vil jeg tro som om jeg hadde venta 1 mnd mer på timen og komt igang med neste mens..
men det varierer...plutselig hopper man fremover i køen[:D] totalt før vi er i forsøk går det 5-6 mnd (inkluderer myyye venting, medisinering osv)
Takk for svar, dere er så flinke å svarer og hjelper synes jeg!! All ros til dere!!
Men trur ikke jeg trenger å hastre med å bestemme noe. Alt avhenger om de finner noen sædceller eller om han ikke produserer. Som jeg har skjønt det, dersom han ikke produserer og vi må ha donorsæd så vil de gjerne prøve inseminasjoner først. Og da er det visst bare riksen her på Østlandet som gjør det...