Hvor lang tid tok det fra første date...

Maistte

Forelsket i forumet
1) til du sa at du liker daten?
2) til dere ble offisielt sammen?

*lurer her*[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Har aldri sagt jeg liker noen som helst. Har alltid latt alt gå av seg selv.

hmm... åssen lot du mannen vite at du e interessert i noe mer enn kompisforhold? ikke alle som tar forsiktige hint[;)]

Første daten varte i 7 dager, skulle egentlig reiste hjem på dag 5, men ble lenger. Så det sa seg kanskje selv. En ukes tid etter ble vi sammen og flyttet sammenen uke etter det.

ORIGINAL: Maistte

hmm... åssen lot du mannen vite at du e interessert i noe mer enn kompisforhold? ikke alle som tar forsiktige hint[;)]

Vel... Når man sender meldinger hele tiden,og drar på besøk til hverandre mer enn tre ganger i uken. Da er man ganske safe på at dette er på utviklingsstadiet[8D]

man må da ikke si at man liker daten for at man skal forstå:) hvis de ikke tar hinte ser de kanskje ikke etter det heller[8D] har aldri sagt jeg liker daten elelr noe sånt. Det har gått sin gang

1) til du sa at du liker daten?
2) til dere ble offisielt sammen?

*lurer her*[:D]
Møtte han første gang på jobb i juni eller noe, men så han ikke så mye fordi han reiste på 5 ukers ferie.
Inviterte han på fest 4.oktober etter å ha blitt bedre kjent med han via en felles kollega. Hadde "one night stand", men ble sammen 9. Okt.

Sa vel at jeg likte ham etter et par dager fra festen [;)]

ORIGINAL: UneMi

Vel... Når man sender meldinger hele tiden,og drar på besøk til hverandre mer enn tre ganger i uken. Da er man ganske safe på at dette er på utviklingsstadiet[8D]

man må da ikke si at man liker daten for at man skal forstå:) hvis de ikke tar hinte ser de kanskje ikke etter det heller[8D] har aldri sagt jeg liker daten elelr noe sånt. Det har gått sin gang

finnes faktisk noen som e så sjenert at dem ikke tar hint, selv om de e på leiting... her i bygda e det ganske vanlig at ihvertfall gutten sier at han liker jenta som han vil begynne å date da... e helt grønn på sånt æ

Back
Topp