Hvor lang tid tok det for dere?

smurfen

Elsker forumet
Dere som hadde stabil syklus etter pilleslutt, hvor lang tid tok det før dere ble gravide?
Nå har vi prøvd i 8 mnd. Ingen lykke neda.. Føler liksom at siden jeg ikke har blitt gravid nå, så er det jo ingen grunn til at jeg kommer til å bli det neste måned heller.. off.. tar på det her.. snufs.

For oss tok det 3 måneder. Det er absolutt ikke lenge, men det føltes som en evighet når det stod på. Lykke til.

Hos oss satt spiren på første forsøk. Men det var nok bare flaks. De aller fleste har jo lyktes innen ett år, så du har ennå god tid på deg. Skjønner hvordan du tenker, men sjansen er jo like stor (eller liten!) hver gang, uansett hvor lenge du har prøvd. Og for noen sitter det på første, tredje, åttende eller femtende forsøk - uten at noen skjønner hvorfor det ble akkurat den gangen. Så kanskje dette er ditt lykkenummer?

Sender i hvert fall masse babystøv. [;)]

Lykke til!

T oss så gikk d ett år fra æ slutta. Opplevd da 2 SA på ett år, men nu sett den igjæn å håpe den sett godt![;)]

Lykke t![;)]

Huff.... ikke kjekt å gå å "vente" på å bli gravid! Men opp med humøret, det ordner seg nok skal du se!

For min del ble jeg gravid første gang med riktig bruk av p-piller (ingen oppkast eller glemte piller).
Andre gang ble jeg gravid en måned etter jeg fjernet hormonspiralen. Tredje gang ble jeg gravid da
barn nr. 2 var 6 mnd. (... men vi mistet i uke 11). Fjerde gangen ble jeg gravid 3 mnd. etter utskrapningen. Tror det var mine lengste tre måneder.... da vi prøvde å bli gravid med nr. 3.
Men så skjedde det da, og her sitter jeg med kul på magen.

Lykke til med prøvingen!!!

vi hadde 17 eller 18 pp før det klaffet.

her gikk det oppi mot et år første gang,men da gikk det gale[:(]men denne gangen tok det 6 mnd cirkus.....

3 mnd første ganga, 1 forsen pille andre ganga...

Slutta på pilla i mars/april i fjor, deretter kondombruk, det ble full klaff fra første gang vi satte i gang med prøvinga....[:)]

3 månder etter pilleslutt her.. men jeg hadde forberedtmeg på at det kunne ta over året..

I 1 pp klaffa det. men mistet dessverre.... Nå er vi i 5pp etter MA, og ikke gravid ennå.... Kroppen min har brukt lang tid på å stabilisere seg. så dette er vel reelt 1 pp på nytt[:)]

Her tok det 6-7 måneder etter p-pilleslutt. Det føltes som verdens lengste halvår+, men da det klaffet, var det herlig! Det var deprimerende å vente og vente, men det er verdt det![;)]

For oss tok det 21 måneder...

ORIGINAL: smurfen

Dere som hadde stabil syklus etter pilleslutt, hvor lang tid tok det før dere ble gravide?
Nå har vi prøvd i 8 mnd. Ingen lykke neda.. Føler liksom at siden jeg ikke har blitt gravid nå, så er det jo ingen grunn til at jeg kommer til å bli det neste måned heller.. off.. tar på det her.. snufs.

Vi prøvde i 8 månder, å da tenkte jeg å gi opp. Så sluttet å tenke på det. Å vips 2 månder etter tok jeg en test å var 2 månder på vei[:D]

Vi har vel egentlig Ikkje prøvd på orntlig....
Jeg har en ganske ustabil mens syklus, Og vi hadde egentlig sex ganske skjeldent....
Ca 1 og et halvt år etter P - Pille slutt viste testen positivt, Alt må joh liksom ha klaffa.....
Samboeren min har neppe sprutet I meg, Har en ustabil mnes syklus, Og vi hadde kanskje sex ca 1 - 2 ganger på en måned....

[:D]

jeg måtte slutte med p pillen. men vi var ikke så flinke til å huske prevansjon alltid.. fra jeg sluttet på p pillen til jeg ble gravid var omtrent 5 måneder...

Vi ble gravide 2-4 uker etter at jeg sluttet med pillen.

[:)][;)]20pp her og nå venter vi tvillinger[:D] Lykke til. ikke stress, det var det jeg gjorde. Vi skulle på utredning og knskje prøverør, to dager før vi skulle dra testet jeg positivt[:D][:D] gjett om jeg var glad.

Hei! Det er fryktelig å gå å vente på å bli gravid.  For oss tok det vel et år.. Ikke gi opp! Prøv å ikke stresse med det. Tror det var det som berga oss.  Var begynt utredning hos lege, men hadde en fin ferie i januar i Thailand da stressnivået ble betraktelig senket og vi gikk ikke så hardt inn for det heller. Hadde jo nesten gitt opp. Lykke til![:)]

Ca.1 år, som endte i en SA så 15 måneder til etter det,før alt klaffet og ting har gått bra hittil.

Back
Topp