Hvor lang tid tok det før dere....

maltesers

Forumet er livet
fikk brev om UL etter dere var hos legen første gangen?? venter og venter jeg da[8D] Er jo "bare" 3 uker siden jeg var der, men veit jo ikke hva som er normalt! JEG VIL OGSÅ HA BREV I POSTEN!!

brevet ble sendt i uke 4, jeg fikk svar fra HelseBergen for ca to uker siden...
så ca 3-4 uker tok det før jeg fikk timen... :)

men du fikk tidlig ul du? jeg skal jo ikke ha det jeg... så de stresser vel ikke med noe[8D]

Jeg var på sykehuset i dag og hadde ul. Fikk med meg time til ordinær ul med en gang, så ca 5 min på meg [:D] Gleder meg masse til 06 september..Er da nesten 20 uker på vei da.. Har tenkt å ha 3D ul også. Den skal jo tas mellom uke 17 og 18, så da må jeg ta det før ordinær ul da...

ORIGINAL: ballah

Jeg var på sykehuset i dag og hadde ul. Fikk med meg time til ordinær ul med en gang, så ca 5 min på meg [:D] Gleder meg masse til 06 september..Er da nesten 20 uker på vei da.. Har tenkt å ha 3D ul også. Den skal jo tas mellom uke 17 og 18, så da må jeg ta det før ordinær ul da...

Trodde UL skulle taes rundt uke 27 jeg. Det har jeg hørt!

Kanskje 3D ul var riundt 27 og ikke 17.. Nå ble jeg usikker, men det stemmer sikkert det.. [8|]

-Hehe, det er kun rundt de tider jeg har hørt[8D]

ORIGINAL: maltesers

men du fikk tidlig ul du? jeg skal jo ikke ha det jeg... så de stresser vel ikke med noe[8D]

bestilte tidlig ul via min gyn. så fikk ikke tidlig ul via Helse Bergen.

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: maltesers

bestilte tidlig ul via min gyn. så fikk ikke tidlig ul via Helse Bergen.

Skjønner[8D][;)]

Fikk time tilsendt i posten samme uka som jeg var på legetime..legen sendte en henvisning til ul mens jeg var der...
Så skal på ul (3D) 28 eller 29 juli [:)]

Har ikke fått jeg heller;). Var hos legen første gang for 5 uker siden. Men får ul hos han da, selv om han er kjempe dårlig når det gjelder den maskinen^^.
Men har bestilt selv til uke 16=). Flytter i august, så da er det greit at sambo får være med, vanskelig å tilpasse det når vi bor 2 timer fra hverandre=).

tror legen glemte å sende på første kontroll Skal be henne sende når jeg skal dit 9 juli[;)] tar nok et par uker iallefall...

Jeg var hos legen fredag 18.juni- fikk time til ultralyd fra sykehuset idag [:)]

jeg venta driiiiittlenge forrige gang jeg var gravid i 08. denne gangen kom det bare noen dager etter legebesøket! fikk jo helt sjokk [:D]

Jeg visste ikke hvilket sykehus jeg ville føde på, så fikk med meg skjema hjem og sendte det selv, tok bare noen dager før jeg fikk svar i postkassen om fødeplass og time til ordinær ul ;)
Jeg ville purret på legen...kanksje han har glemt å sende søknaden...?

Jeg fikk time etter en uke ca, det er til ordinær UL som tas så nære uke 18 som mulig.

Alt annet man tar utover det er jo' mer frivillig' og fordi vi som regel oppsøker dette selv.

Får vel bare smøre meg med tolmodighet da[;)]
Skal til legen igjen 15.juli så får purre da hvis det enda ikke har kommet brev i posten.

tok 6 dager her før jeg fikk brev[:D]

11 dager[:)]

Back
Topp