Hvor lang tid tok det å få time til TOUL?

Kakaoo

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Pumpkin Bumps 2025
♡Novemberhjerter 2025♡
Termin i tidlig november her så de fleste her har kommet lengre enn meg, så en del har vel vært på første kontroll og fått time til TOUL? Hvor lang tid tok det å få time og hvilken uke fikk dere i? Spesielt på St Olavs? :)

Var hos legen på onsdag - fikk innkallingen til timen dagen etter :)
Fikk i uke 14, men hele uke 13 utgår vel pga påske og uke 12 tipper jeg det ikke var ledig.

Har termin 28. oktober.

Var hos legen på onsdag - fikk innkallingen til timen dagen etter :)
Fikk i uke 14, men hele uke 13 utgår vel pga påske og uke 12 tipper jeg det ikke var ledig.

Har termin 28. oktober.
Altså 14 graviditetsuke ikke sant? Den påska er ubeleilig plassert ja, blir midt i TOUL tiden for oss :dead: får lyst til å ta kontrollen tidlig da for å prøve å ikke få TOUL for sent

Altså 14 graviditetsuke ikke sant? Den påska er ubeleilig plassert ja, blir midt i TOUL tiden for oss :dead: får lyst til å ta kontrollen tidlig da for å prøve å ikke få TOUL for sent
Jepp, svangerskapsuke 14. Har time 22. april, så første dag etter påske.
Jeg tok første svangerskapskontroll hos lege nå i uke 6, men han syntes kanskje det var litt tidlig.

Var på første svangerskapskontroll 8+0, innkallelse til toul kom dagen etter. Skal dit 13+0.

Var på første svangerskapskontroll 8+0, innkallelse til toul kom dagen etter. Skal dit 13+0.
Greit å vite at det ofte går fort å få timen i hvert fall, selv om det ikke er samme sted :)

Pga jobben hadde eg første time hjå fastlegen 4+2, og då var det for tidleg. Skal til kontroll att når eg er 10+2 og fastlegen sender henvisning etter det:)

Var på privat UL i uke 6+1 (en fredag), fikk time til OTUL og OUL 4 dager etter (en tirsdag).
Ved OTUL er jeg 12+6, og ved OUL er jeg 19+1.

Er i uke 9+2 nå :happy:

Back
Topp