Hvor lang tid tok det å bli ferdig?

Kråka

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Jeg tok cytotec på søndag morgen for en uke siden. Blødde da sparsommelig i ca. 20 timer før jeg gikk over til spotting.
UL på mandagen etter at blødningen hadde gått over til spotting viste at livmor så og si var helt tomt. Piiiitelitt igjen helt innerst i livmor, livmor var trekt seg tilbake til normal.

Så spottet jeg rosa og brunlig slim frem til onsdag kveld. Så var jeg helt tørr og ingen farge på papir helt til lørdag. Da fikk jeg en kraftig menssmerte som holdt taket i noen minutter og etter det har jeg fått rosa/rosabrunt slim på papiret og piiiiitelitt i bindet, og i dag har dette økt litt i mengde og er mer rosa enn rosabrunt.

Min mann mener at jeg har nå fått min første mens, pga. de to dagene med opphold, men siden kroppen har gjennomgått en abort så er det ikke noe «mens» igjen, derav lite som kommer ut.

Hcg. var nede på 253 på mandag og jeg skal ta ny måling i morgen igjen.

Tålmodig som jeg er så blir jeg gal av å ikke være «tørr» slik at jeg kan hoppe i høyet:smiley-ashamed005
Hvor lenge tror dere jeg må vente?
 
Jeg tok cytotec på søndag morgen for en uke siden. Blødde da sparsommelig i ca. 20 timer før jeg gikk over til spotting.
UL på mandagen etter at blødningen hadde gått over til spotting viste at livmor så og si var helt tomt. Piiiitelitt igjen helt innerst i livmor, livmor var trekt seg tilbake til normal.

Så spottet jeg rosa og brunlig slim frem til onsdag kveld. Så var jeg helt tørr og ingen farge på papir helt til lørdag. Da fikk jeg en kraftig menssmerte som holdt taket i noen minutter og etter det har jeg fått rosa/rosabrunt slim på papiret og piiiiitelitt i bindet, og i dag har dette økt litt i mengde og er mer rosa enn rosabrunt.

Min mann mener at jeg har nå fått min første mens, pga. de to dagene med opphold, men siden kroppen har gjennomgått en abort så er det ikke noe «mens» igjen, derav lite som kommer ut.

Hcg. var nede på 253 på mandag og jeg skal ta ny måling i morgen igjen.

Tålmodig som jeg er så blir jeg gal av å ikke være «tørr» slik at jeg kan hoppe i høyet:smiley-ashamed005
Hvor lenge tror dere jeg må vente?

Jeg tror absolutt ikke det er mensen siden hcg ikke har vært lavere enda. Og det skal jo gå ca 12-14 dager fra en eggløsning til en menstruasjon, sånn normalt.
Jeg blødde i 2,5 uker etter den dagen spontanabort skjedde, hadde da også spottet noen dager i forveien.
Fikk menstruasjon litt over en måned etter sa (dagen med størst blødning).

Trist at du mista, og lykke til ❤️
 
Ja, jeg syntes det var litt tidlig at det skulle komme «mens», så jeg tenker mer at kroppen har klart å dytte den pittelille resten, som var helt innerst, ut.

Vil så gjerne bli ferdig. Hater å blø, hater bind, hater å ikke kunne bade og hater å ikke kunne hoppe i høyet når vi føler det, ikke minst hater jeg å måtte vente på å bli gravid igjen..
 
Ja, jeg syntes det var litt tidlig at det skulle komme «mens», så jeg tenker mer at kroppen har klart å dytte den pittelille resten, som var helt innerst, ut.

Vil så gjerne bli ferdig. Hater å blø, hater bind, hater å ikke kunne bade og hater å ikke kunne hoppe i høyet når vi føler det, ikke minst hater jeg å måtte vente på å bli gravid igjen..

Ja, det er vanlig at man kan blø litt noen dager eller nesten pause også blø mer rødt igjen. Du skal såklart være obs dersom du får veldig kraftig blødning, men du har jo uansett vært hos
gyn og sjekka at det ikke er mye rester som kan være problemet i det tilfellet.
Og skjønner deg godt, man vil jo gjerne komme videre og tenke fremover mot en ny graviditet.
 
Får håpe det snart gir seg. Men det er heldigvis ikke mye, så jeg slipper i alle fall unna det aller verste.
Jeg blir godt og nøye fulgt opp og de vil ikke gi slipp på meg fra sykehusets side før hcg er på null. Vært mye tull og mye inn og ut av sykehuset for undersøkelser og prøver.
Nå vil jeg ikke ha flere undersøkelser før de kan vise meg en sprell levende og levedyktig spire på OUL med neste baby.
 
Jeg fikk ikke piller, men blør fortsatt 3 uker etter. Blødde ganske mye de to første ukene, deretter bare brunlig utflod, men så kom blødningene tilbake igjen. I dag har det vært LITE, så håper jeg går mot de siste dagene nå... Vil også bare prøve igjen.
 
Back
Topp