Hvor lang tid tar pakker fra ebay?

• Trådstarter Trådstarter RockStarBaby
  • Opprettet Opprettet
R

RockStarBaby

Guest
Når jeg handler i Norge så forventer jeg å få varen innen en uke om ingenting annet er opplyst og derfor blir jeg utålmodig når jeg venter på pakkene mine fra ebay :p
Jeg fikk flere pakker etter en uke, nå er jeg på uke nr 2 og jeg har fått en pakke hittil.
Hvor lenge skal det skal det max gå før man etterlyser pakkene? Jeg regner med 2-4 uker altså, men bare nysgjerrig :)

her har det gått fra 1-4 uker, som oftest 1-2

Jeg venter også på pakke fra ebay.. Første gang jeg har handlet der.
Ventet i 1 uke nå, så må vel forvente en uke til eller to..

Mener jeg har hørt at det tar mellom 1 og 4 uker.

Cassandra smartrompe skrev:
Er du sikker på at selgeren sender fra norge? Ofte sender de fra f.eks kina, selv om det er listet på norsk ebay.

Neida, jeg handler på ebay.com og de sender fra USA og Kina bl.a :)

Elisabeth ! skrev:
Det står vel sånn ca hvor lang tid det vil ta når du bestiller derfra? Her kommer det ann på hva jeg bestiller og hvilken type levering de bruker. Alt fra 5 dager til 3 uker.

Det står når de sender den, men ikke hvor lang tid det tar.. men, det er jo vanskelig å vite da :) Tenkte bare høre andre sine erfaringer :)

alt ifra 4 dager til 4 uker.

jeg venta vel en 4-5 uker sist jeg bestilte noen knapper. men de ble sendt fra kina tror jeg!

Noen sender fra Kina og noen fra USA. Jeg fikk min pakke fra Hong Kong på under ei uke ene gangen jeg bestilte. Men rundt 10 dager på de som kom fra USA.

Har ventet alt fra 3 dager til 3 måneder.
Tollen kan finne på å åpne den og se også, da tar det en evighet.

den raskeste jeg har fått , kom etter 3 dager , mens den tregeste 3 uker .. så jeg vil si, ca 1-4 uker eller noe

Kjappeste jeg har fått er 6 dager... ellers er det 2-3 og 4 uker

Jeg har et bud som går ut om 5 minutter. Håper veldig jeg får det innen min datters bursdag i november! Det står på auksjonen at jeg skal ha det innen 7. november, så jeg stoler på det.

Ja max 4 uker ser det ut til i følge svarene så håper du får den tidsnok til bursdagen! :)

Back
Topp