Hvor lang tid tar innsett?

Nullenusken

Forumet er livet
Hvor lenge var dere på klinikken den dagen dere hadde innsett?
Jeg er NØDT til å dra innom en dyrlegespesialist i Skien når vi er bortover der, og vil jo ikke at Becky skal ligge i bilen i altfor mange timer....
Typisk at ho må vurderes til ny operasjon midt oppi dette....

Fra du kommer inn til du er ferdig tar det 15 min kanskje, selve innsettet tar 1-2 min så skal du ligge bittelitt så er du ferdig [:D]

Det tok ikke lang tid i det hele tatt. Tok ikke tida, men det var rett inn, kle av seg, legge seg i den kjekke stolen. Så var det UL på magen, før egge(ne) ble satt inn. Sjekket deretter med UL igjen, og litt info til slutt. Så det var fort gjort[:D]

Noe slikt ja[:)]

ORIGINAL: fano

Fra du kommer inn til du er ferdig tar det 15 min kanskje, selve innsettet tar 1-2 min så skal du ligge bittelitt så er du ferdig [:D]

Er det ikke du som har chi?? 

Husker bilde av den, super søt [:D] jeg har også chi, han er 1.5 år og vi har hatt sååå mye problemer med den [:(]

ORIGINAL: fano

Husker bilde av den, super søt [:D] jeg har også chi, han er 1.5 år og vi har hatt sååå mye problemer med den [:(]

Så dumt da!
Hvor kommer han fra? Kanskje jeg kjenner linjene, hehe...
Jenta vår var desverre en genkollisjon.... Fikk både patella og vannhode....
Men har beste gemyttet i verden og er en utrolig lykkelig jente....
Becky er 4 år :)

Han vår har fine linjer, far er fra england, har stamtavla nede hos mor [:D] Han vår har fortsatt åpen fontanell, muligens vannhode, knekt halen, sjeler litt og har hatt mye problemer med magen og blir helt apatisk stort sett hver 3 uke somvarer i ca 1 døgn [:(] Men når han er frisk så er han helt med, er med meg i stallen og i skogen osv

Back
Topp