Hvor lang tid tar det ?

x1x*MiniSatan*

Forumet er livet
at et sugamerke skal gå bort? Jeg skal jo ha dåp til søndag, og da må det være borte... 5 dager, holder det? Er det noe jeg kan gjøre for å skynde på prosessen?

her må det nok en fjortis til [;)][;)] hehehehe
Long time no see.......... [8|]

Fjortis eller babymamma tenkte jeg. Det er HMJ som har sugd seg fast på kinnet........ [8|][8|]

ORIGINAL: bondekona

[:D]Men  i all verden, da Mini!! Holder du, gamle menneske, på med slike fjortis ting????[:D]

Jeg skal ta det opp med HMJ!! Hun hater smokken, elsker meg! Suger seg fast der hun kommer til, rett og slett, denne gangen midt i fjeset.... [:D]

Smør på tannkrem og la det være på en stund inni mellom, da går det raskere bort[:D] *Lille søstern er ekspert i detta* Hun fikk fjernet 3sugemerker STORE på 4 dager , med å smøre på tannkrem og lot det virke lenge av gangen[:D]

ORIGINAL: Camilla*Theodor

Smør på tannkrem og la det være på en stund inni mellom, da går det raskere bort[:D] *Lille søstern er ekspert i detta* Hun fikk fjernet 3sugemerker STORE på 4 dager , med å smøre på tannkrem og lot det virke lenge av gangen[:D]

Tannkrem? Huffe... Svir ikke det da?

ORIGINAL: *MiniSatan*

Tannkrem? Huffe... Svir ikke det da?

Neida det skal ikke svi med mindre det ikke er noe åpent.. Det blir jo litt tørt da, så er jo litt ekkelt og gå med.. Men er veldig effektivt[:)]

Jeg må le, ser for meg mini flyende rundt for å gjøre klart til dåp med tannkrem i ansiktet..............

HAHAHAHAHAHAHA

Har du tannkrem på nå?? [:D]

Ellers er det mye fint innen foundation-kremer og pudder!! [;)]

ORIGINAL: Tvillingboyz

Jeg må le, ser for meg mini flyende rundt for å gjøre klart til dåp med tannkrem i ansiktet..............

HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHA

Jeg må le av meg sjøl også!
HAHAHA [:D]

HAhahahaha jeg må bare le av hele greia hehehe Julie er kul!!

ORIGINAL: Årolilja

[:D]

ORIGINAL: Årolilja

ORIGINAL: *MiniSatan*

Fjortis eller babymamma tenkte jeg. Det er HMJ som har sugd seg fast på kinnet........ [8|][8|]

skyld på henne du!

nei.. veit ikke, var ikke så hot i min ungdom at jeg gikk rundt med sugemerker[8D]

ORIGINAL: glmag

HAHAHAHAHAHAHA

Hehe.

Et annet tips mini. Bruk varmt vann (så varmt du tåler) enten med klut eller bomull og "vask" vekk sugemerket. Prøvde det selv og sugemerket var borte innen et par dager.[;)] Er du flink gjør du det så ofte du kan selvfølgelig.

Back
Topp