Hvor lang tid tar det

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Før puppene ikke gjør vondt mer?? Sitter å gråter mens hun får:-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Det skal ikke gjøre vondt så veldig lenge... Her så gjør det vondt fordi snuppa har feilt sugetak på den ene puppen.... Vi jobber med å få rett tak...

Kanskje dere har samme problem? Hvis ikke så skal det gi seg etter noen dager

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det skal ikke gjøre vondt så veldig lenge... Her så gjør det vondt fordi snuppa har feilt sugetak på den ene puppen.... Vi jobber med å få rett tak...

Kanskje dere har samme problem? Hvis ikke så skal det gi seg etter noen dager
Har prøvd alle stillinger, og har nå funnet ut at tvillingstilling passer best og gjør minst vondt. Men alikevel så vondt at jeg må ty til tårer... Har jo bare ammet i 6 dager.....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Her har jeg alt for mye melk så puppene er helt sprengt..må pumpe litt først ellers så får ikke lillegutt ordentlig tak,det som jeg syns er vondt er når han suger tak ellers så gjør det ikke noe vondt med meg nå. Ammet i 5 dager og har heldigvis sluppet og bli alt for sår også.

Har noen stikkinger i puppene og ilinger som er ubehagelig men tror det kansje vil gå seg til etterhvert?
Har du evt.helsestasjon eller noen du kansje kunne fått litt hjelp av i rundt deg?
Ammehjelp på sykehuset? Vi har det tilbudet her på sykehuset,vi måtte bare komme inn om det var noe vi ikke følte stemte:)

Ja, tror vi har muligheten til det på sykehuset, tror jeg ringer imorgen om ikke det endrer seg. Det gjelder bare på det ene brystet. Det er mye tyngre og større enn det andre. Mulig hun ikke får helt tak:-/

Hadde samme "problem" som deg.
Det gikk heldigvis over etter ca 14 dager:)

Her brukte eg ammeskjold når vi starta å amme, til melka kom godt så tok det av! Etter 2 daga var sprekkene og sår vekk;)

Her brukte eg ammeskjold når vi starta å amme, til melka kom godt så tok det av! Etter 2 daga var sprekkene og sår vekk;)

Oh, heldig!!!

Hadde samme "problem" som deg.
Det gikk heldigvis over etter ca 14 dager:)
Noe som hjalp for deg i de14 dagene med vondter?:-)

Noe som hjalp for deg i de14 dagene med vondter?:)

Jeg kjøpte ammesalve fra lykkelig som liten. Bestilte fra coverbrands, og den ble redningen for meg:)

Har ikke hatt vondt eller vært sår etter noen dager på denne:)
Anbefales virkelig!

Jeg nærmer meg fjorten dager og det er nå nylig det ikke gjør så vondt lengre. Det hender at det er utrolig vondt når hun kobler seg til, men ellers begynner det å gå fint nå. :) men før det, så var det bare grusomt! Og jeg fikk mye hjelp på sykehuset hvor de sjekket at hun hadde/har riktig sugeteknikk. Så det var ikke det det stod på. Hadde lite melk, så hun ammet så ofte og så hardt, dermed ble jeg veldig sår og blødde :(

Det er helt vanlig å få såre nippler selv om sugeteknikken er riktig. Her ble det endelig bra etter ca 10 dager. Har tro på lufttørking:)

Back
Topp