Hvor lang tid tar det...

IrisM

Elsker forumet
...før kroppen kommer seg etter svangerskap og fødsel? Hva er deres erfaringer? Jeg har enda "gravidstrek" på magen.

Gravidstreken synes så vidt enda
Og det er fortsatt ømt der jeg ble sydd, spesielt innvendig.

Gravidstreken er borte, og smertene i livmoren etter ks er borte nå:-)
Men magen er slapp enda, arret og noen strekkmerker er blått enda også.

Arret klør veldig ennå, og stikker i det, men ellers har kroppen kommet seg greit:) har fått en brokk over såret, så skal til legen m det på tirsdag:)

Fikk ikke strek denne gangen,men gjorde det med gutten :)
Også slapp mage,uff... Og litt blåe strekkmerker her jeg og... hehe
Tror de sier inntil 1års tid?

Har hørt 2 år jeg? Men aner ikke.. jeg er allerede kvitt alle kiloene jeg la på meg (ca 20), fikk ingen strek og ingen strekkmerker denne gangen heller.. så nå er det bare oppstramming og ned de 5-6 kiloene jeg la på meg mellom 1 årsdagen til Alexander og fram til før jeg ble gravid med Daniel :D

Har hørt 2 år jeg? Men aner ikke.. jeg er allerede kvitt alle kiloene jeg la på meg (ca 20), fikk ingen strek og ingen strekkmerker denne gangen heller.. så nå er det bare oppstramming og ned de 5-6 kiloene jeg la på meg mellom 1 årsdagen til Alexander og fram til før jeg ble gravid med Daniel :D

Så flink du er:D:D:D har igjen ca det samme som deg;)

Jeg hadde gått ned alle kiloene når jeg kom hjem fra sykehuset, ettersom jeg bare la på meg 12 kilo under svangerskapet. Streken er der imidlertid enda, og magen er ikke helt like stram. Kan også fremdeles kjenne noe ubehag i bekkenet ved enkelte bevegelser.

Har fortsatt litt sammentrekninger i livmoren fortsatt jeg. Hvor lang tid skal det ta før den er tilbake montro? Deilig å bli påmindt hvordan riene kjennes ut... NOT! Har fortsatt litt strek på magen og strekkmerker. Magen står litt ut og slapp hud såklart ;) Og jeg har fortsatt 6-7 kg igjen før startvekt. Må være reint fett jeg la på meg som sitter igjen :p Haha...

Jeg hadde gått ned alle kiloene når jeg kom hjem fra sykehuset, ettersom jeg bare la på meg 12 kilo under svangerskapet. Streken er der imidlertid enda, og magen er ikke helt like stram. Kan også fremdeles kjenne noe ubehag i bekkenet ved enkelte bevegelser.

Ja, bekkenet kjenner jeg her også innimellom, spesielt om jeg dytter mye på vognen i bakkene her!

Back
Topp