Hvor lang tid tar det??

La Luna

Blir kjent med forumet
Hei! Er det noen som vet hvor lang tid tar det fra man blir gravid til man begynner å få symptomer, f.eks. kvalme? [:)]

det er litt forskjellig... en venninde av meg merket symtomene to dager etter el men en annen merket de ikke før to uker etter positiv test.... så der er visst ingen fasit på det:) desverre!

jeg var vel 5-6 uker på vei før jeg merket noe... ble veldig trøtt...

Jeg hadde en følelse noen dager før uteblitt mens. Ømme, tunge bryster bl.a. Trøtthet og kvalme kom i uke 4-5 såvidt jeg husker. Men dette kan nok variere veldig mye. Noen merker jo ikke disse symptomene i det hele tatt.

Når jeg ble gravid, så merket jeg det dagen etter vi hadde sex.
Samboeren min hadde vert borte lenge, så vet at jeg ikke kunne blitt befruktet tidligere.
Fikk ømme pupper. Veldig ømme, og brystvortene stakk mere ut på en måte.
Mistet i uke 5, så blir spennende å se om jeg merker det like fort om det klaffer for oss igjenn.

Det varierer nok veldig ja.. Jeg merket ikke noe før 2 uker etter mensen skulle komme.. Å da merket jeg bare smerter[:-] Men sannelig var jeg ikke gravid.. Helt uten å prøve engang..

Ei venninne av meg merket ikke noe før hun var litt over 3 mnd på vei! Hadde menstruasjon og alt som vanlig. Var først når hun skulle til legen for å sjekke urinen pga infeksjon at hun fikk vite det! Litt av ei bombe! [:-][:)]

Back
Topp