Hvor lang tid tar det fra forsamtalen til man får begynne?

MissSunshine

Betatt av forumet
Vi har blitt ringt til i dag, og får komme på forsamtale mye tidligere enn vi hadde trodd - allerede i neste uke!! Jeg vil da være på dag 15 i syklusen, er det noen sjanse for at jeg kan begynne på medisiner allerede uken etterpå, eller må jeg vente til neste syklus?

Veldig glad for svar :)

oss tok det bare 1 dag[:)]

men det er vel svært skjeldent tilfelle tror eg. var så hellig å ikke bli satt på pillen i tre mnd, og var hellig somvar på dag 20 i går når vi var til samtale[:D]

men vist alt e ok, så får du sikker begynne når du e på dag 20 du også[:D]

skal håpe for deg eg[:D]

Takk for det, veldig godt å ha et sted å lufte tanker og få svar på noen av de mange spørsmålene som dukker opp underveis[:)] Nå vet mine foreldre om forsøket da, følte for å dele det med noen andre enn sambo også. Men de er foreløpig de eneste, og sånn tror jeg det forblir også. Og da er jo BV et genialt sted!

ORIGINAL: Vugge

Gleder meg til å følge deg på veien mot drømmen. Det gjør sikkert de andre tuppene også, for her står vi sammen!

det gjør eg også[:)] på alle her inne.

det er en spennende tid her inne for det er så masse som skjer her no. og masse spørsmål,og det er jo bare kanon bra, så lærer vi alle sammen[:D]

Her var det koselig å være, snakk om hyggelig velkomst da[:)]Jeg får jo faktisk et lite håp om at vi kan begynne allerede en uke etter samtalen også, det ville jo vært fantastisk!!

ElinR: Hvor hører du til? Privat eller offentlig?

Ønsker alle flotte jenter her inne lykke til, jeg krysser fingrene for at 2008 blir vårt år[:D]

som de andre sier her, så kan du det ja, hvis det er ledig der. så kanskje du er sprayer fra allerede like etter da :) lykke til

Back
Topp